12 Reacties

één maand geleden

Hey om hoe laat word ze wakker ‘s morgens ?

één maand geleden

Reactie op saar saar

Hey om hoe laat word ze wakker ‘s morgens ?
Verschillend. Vanochtend 7.45… soms 6.30 / 7.00..

één maand geleden

Wij hebben dit ook 😅 maar wij gebruiken de 2-3-4 methode. Het werkt en ze heeft dan een ritme en ze houd er wel van probeer ook als je wilt ..

één maand geleden

Reactie op saar saar

Wij hebben dit ook 😅 maar wij gebruiken de 2-3-4 methode. Het werkt en ze ...
Ik doe dat elke dag… maar het werkt niet dat ze dan niet meer wakker word.. ze word gwn wakker een uur na haar slaapje na bedtijd

één maand geleden

Hoe laat je haar slapen ? Wiegen in de maxi Cosi ? Of in de armen

één maand geleden

Misschien is het middagdutje tot 16 te lang, waardoor ze rond bedtijd niet moe genoeg is om door te slapen ? Misschien middag dutje van 1 tot 3 en dan van 3 tot 7 wakker blijven ?

één maand geleden

Reactie op Marie1324

Misschien is het middagdutje tot 16 te lang, waardoor ze rond bedtijd niet ...
Middag dutje van 1,5 u te lang? Ze slaapt 2 uur en 15 min op heel de dag….

één maand geleden

Reactie op Marie1324

Misschien is het middagdutje tot 16 te lang, waardoor ze rond bedtijd niet ...
Ik laat haar geen 2 uur slapen ‘s middags. Vandaag bijv 2 dutjes van 45 min op heel de dag. Lijkt me genoeg slaapdruk toch?

één maand geleden

Hier ook, ineens sinds deze periode. Heel toevallig valt het gelijk met op internet slaapregressie en sprongetje en hier toevallig ook nog ziek zijn (geweest). Wij geven wat melk en proberen dan of hij zelf weer in slaap kan komen. Ook al speelt hij nog even in zijn bed. Vandaag is dit gelukt, gisteren eergisteren en die dagen ervoor niet. Dus tja, echt tips niet wel herkenning . Go with the flow, zeg ik altijd maar. Als het voor tijdelijk is. 🤭

één maand geleden

Reactie op Dia93

Hier ook, ineens sinds deze periode. Heel toevallig valt het gelijk met op ...
Haha het is echt al weken hier aan de gang… eigenlijk sinds de slaaprevressie van 6 maanden is het of ‘s avonds of snachs ellende geweest 😆

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Haha het is echt al weken hier aan de gang… eigenlijk sinds de slaaprevress ...
Naar.. nee sorry veel tips heb ik niet. Het enige is dat wij als hij wakker is, en in bed lekker ligt te spelen. Hem proberen te laten. Maar als we troost bieden wil jij altijd direct een flesje.. 😅

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Haha het is echt al weken hier aan de gang… eigenlijk sinds de slaaprevress ...
Soms lijkt het hier ook wel op of hij ineens aan het clusteren is.. kan eigenlijk niet meer. Maar in de avond wil hij soms meer meer meer..