9 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een groter speentje? Had onze dochter ook last van.

2 jaar geleden

Als het niet de speen is, kan het zijn dat ze slaap heeft.. dat is dan vermoeidheid

2 jaar geleden

Hier ook last van! Ook steeds halverwege de fles.. ene keer wel en de andere keer niet

2 jaar geleden

Zou het kunnen dat de 'uitgang' van de speen dan verstopt zit? Of dat ie vacu眉m zuigt? Gebeurt hier ook wel eens en dan met een andere speen erop gaat het weer prima

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit 谩ltijd tijdens een sprongetje. Keihard huilen halverwege de fles. Vaak na een aantal dagen of weken weer weg.

2 jaar geleden

Ja was hier ook. Ik heb uiteindelijk een grotere speen gebruikt maar die gaat ineens wel heel snel moet ik zeggen . maar hij krijst/huilt niet meer nu. Gisteren weer de kleinere speen geprobeerd dacht misschien gaat het wat langzamer voor hem, maar toen was het dus weer krijsen/huilen dus ik weet waar het nu aan lag.

2 jaar geleden

Super fijn meiden! Dank voor het meedenken en de reacties! Volgens de oei ik groei app zit ze nu nog in het goede gedeelte van sprong 3, maar sprong 4 staat voor de deur. Het kan ook een beetje anders zijn in de praktijk natuurlijk, dus wie weet. Verder heeft ze al speen 2, dus die is in principe voor 3 maanden. En moe zijn: tja.. dat kan in de avond zeker een oorzaak zijn! Overdag is het meestal de fles na haar slaapje, dus dat lijkt me dan weer niet. Blijft gissen soms h猫!

2 jaar geleden

Hier hadden wij dit ook, ik denk door de verborgen reflux, daardoor een overprikkelende slokdarm. Wij zijn met johannesbroodpitmeel gestart en daarna nergens last meer van. Maar hij zat ook in sprong 3 dus denk ook dat dit er mee te maken had. Heel naar om ze zo te zien h猫 馃様 hoop dat t bij jou ook snel voorbij is!

2 jaar geleden

Teveel lucht binnen gekregen tijdens het drinken?