11 Reacties

2 jaar geleden

Ik had met 25.6 een baby van 1kg.. en dat was gemiddeld volgens de arts. p53

2 jaar geleden

Reactie op Baby13062020

Ik had met 25.6 een baby van 1kg.. en dat was gemiddeld volgens de arts. p5 ...
En mijn eerste werd 4.3kg geschat en was bij de geboorte maar 3.6kg.. tis en blijft schatten! Geen zorgen maken, als de dokter dat ook niet doet!

2 jaar geleden

Als de gynaecoloog zich geen zorgen maakt zou ik dat ook niet doen

2 jaar geleden

Ik kon de suikertest uitslag digitaal via het ziekenhuis opvragen via digi d 😀

2 jaar geleden

Super bedankt voor de reacties erg lief🥰

2 jaar geleden

Ik kon de suikertest uitslag digitaal via het ziekenhuis opvragen via digi ...
Ik woon in duitsland daar verloopt alles net een tikkeltje ander😄

2 jaar geleden

Het is vaak een schatting, ben momenteel 26+3 en de verloskundige gaf aan dat de baby nu ongeveer 980 gram zou wegen.

2 jaar geleden

Maak je aub geen zorgen want ze kunnen het voor geen meter inschatten! Ik zou een baby krijgen van 3500 gram en mijn zoontje was 4200 gram. Ook een vriendin die een ‘te grote baby’ zou hebben en gehaald is en toen haar zoontje geboren was bleek hij maar 2800 gram te wegen en eigenlijk nog helemaal niet klaar voor buiten de buik… Gewoon vertrouwen op je lichaam en eigen gevoel ❤️❤️

2 jaar geleden

Ze dachten bij alle 3 mijn kinderen dat het te klein zou zijn.. 3x groei echo gehad. De eerste was bijna 8 pond, de 2e was 7,5 pond en de 3e ruim 6 pond (oké, die was wel wat klein)… maar ik zou me er niet direct zorgen om maken denk…

2 jaar geleden

Ze kunnen het heel slecht meten, bij mijn zus dachten ze ook bij 36w een reuze baby, zij vet onzeker, was het uiteindelijk een klein babytje dus het zegt echt niks

2 jaar geleden

Reactie op Melaa21

Ze kunnen het heel slecht meten, bij mijn zus dachten ze ook bij 36w een re ...
Bij mijn dochter zeiden ze dat ze veel te klein was en die was ruim 6,5 pond en nu denken ze dat ons zoontje 1,5 week voor loopt.. Ik neem het maar met een korreltje zout en zie het wel als ik eventueel een groei echo moet.