8 Reacties

22 dagen geleden

Ik zit met dezelfde "probleem". Mijn dochter draait niet automatisch in haar slaap terug op haar rug. Ik twijfel ook of dan de buikligging "veilig" is maar ze rolt ook heel snel weer op haar buik

22 dagen geleden

Als je hem even laat huilen, of ernaar toe gaat en probeert hem te stimuleren om zelf om te draaien, draait hij dan zelf op zijn rug? Of nog steeds niet?

22 dagen geleden

Ons zoontje had ook zo'n periode, is uiteindelijk beter geworden. Hij rolt nu het hele bed door 🤣 (zonder daar wakker van te worden) Overdag veel mogelijkheden tot ewegen en rollen geven, is denk ik het enige dat je een beetje kunt doen. Ze gaan het vanzelf ook snachts doen.

22 dagen geleden

Hier had hij dat enkele maanden geleden ook.. uiteindelijk is het vanzelf goedgekomen en doet hij het snachts ook. Geduld hebben en maar helpen de eerste nachten hebben wij gedaan..

22 dagen geleden

Hier ook. Sindsdien hebben we het lakentje weer geïntroduceerd en slaapt ze weer heerlijk op haar rug.

22 dagen geleden

Reactie op KalliDi

Als je hem even laat huilen, of ernaar toe gaat en probeert hem te stimuler ...
Nee dat helaas niet. Vaker even gewacht maar hij krijgt zichzelf dan niet omgedraaid.

22 dagen geleden

Reactie op Marie1324

Hier ook. Sindsdien hebben we het lakentje weer geïntroduceerd en slaapt ze ...
Ja het lakentje van Fedde en Kees heeft ons heel lang geholpen maar hij schravelt zoveel dat meneer vaak wel eens eronder kwam zelfs op de strakste instop stand haha. Dus die laat ik nu even achterwege

22 dagen geleden

Reactie op Vienne98

Ja het lakentje van Fedde en Kees heeft ons heel lang geholpen maar hij sch ...
Ohh ja wij gebruiken gewoon een normaal lakentje en in de ochtend ligt ze daar ook niet meer onder, maar bij ons is het meer dat ze zich in het begin op haar buik draait, maar als ze eenmaal slaapt valt het mee.