2 Reacties

één dag geleden

Ja zeker, mijn baby heeft dit ook als hij overdag te lang slaapt. Dan is hij ‘s nachts soms meerdere uren zelfs wakker. Beste is baby max een dutje van 2 uur te laten doen en niet tot later dan 16.00

één dag geleden

Ja dat kan aan de lange dut liggen, maar dat hoeft ook niet direct de reden te zijn. Hebben jullie kerst gevierd? Met wat meer drukte/andere routine dan normaal? dan kan het ook zijn dat hij nog even wat prikkels moest verwerken. En zo zijn er nog wel meer redenen waardoor hij wakker kan zijn geworden en ging kletsen. Het is nu 1 nacht gebeurd, dus ik zou me er nog niet te druk over maken en niet de routine voor omgooien. Wie weet was het gewoon eenmalig. Het klinkt alsof je zoontje zijn slaap gister overdag nodig had, dus fijn dat je hem dat gegeven hebt. Mocht hij nou ineens elke dag langer willen slapen + ‘s nachts wakker worden, dan kun je idd zorgen dat de middag dut wat korter is en tot maximaal 15:00/16:00 duurt (even afhankelijk van hoe lang je zoontje wakker kan blijven en naar bed gaat)