9 Reacties

vorig jaar

heb bij mijn huidige dochter Kruidvat luiers en die bevallen goed! had toen Weleda babyshampoo enzo gekocht toen ze net geboren was, maar daarna Etos. die hebben ook vaak korting op 2e huismerk product. billendoekjes heb ik wel redelijk dure; waterwipes. maar ik koop ze altijd in de aanbieding online of grote dozen bij kruidvat. ik vind ze een stuk fijner vegen dan die iets drogere en er zit ook geen parfum etc in

vorig jaar

bol.com

vorig jaar

Meestal haal ik alles gewoon bij de supermarkt en anders bij de drogist als het daar in de aanbieding is, zoals bepanthen zalf. Vaak koop ik ook gewoon de huismerken, maar soms ook neutral.

vorig jaar

Heb je de babybox van Kruidvat gehad ? Zitten kortingsbonnen in waar je best wel wat aan hebt. En folders in de gaten houden want afgelopen woensdag had Kruidvat echt hele goeie babydeals. Wij gaan ook een keer in de maand naar Duitsland slaan daar ook wel spullen in is ook wel wat goedkoper.

vorig jaar

Wij hebben altijd de waterdoekjes van kruidvat. Verder overdag ook kruidvat luiers. Inmiddels broekjes. Gaan we ook doen voor de tweeling. Er is best vaak een goede aanbieding te vinden. Ook voor de pampers die we ‘s nachts gebruiken.

vorig jaar

gewoon kruidvat.. met die sop-dingen doe je echt een eeuwigheid! Wij doen vaak maar een paar drupjes bad-olie erin of een restje moedermelk kan dus ook en is heel zacht voor het huidje. (mocht je borstvoeding geven straks). Bij het kruidvat zijn ook regelmatig acties of dingen met stickers erop waardoor ik best wel van Naif heb verzameld met veel korting! Luiers doen wij altijd gewoon kruidvat eigen merk in de aanbieding, of soms Pampers aanbieding. Doekjes ook net waar de aanbieding is! Zalf: Naif en Bepathen werkt hier beter dan sudocreme. Ik heb wel een paar monstertjes sudo-creme door die baby boxen. Is wel handig voor onderweg in de luiertas!

vorig jaar

Kinderkoopjesjager.nl deelt op Instagram en haar website altijd de beste luier deals en andere baby/kind gerelateerde aanbiedingen. Handig om te volgen, heeft me al regelmatig een goede deal opgeleverd 😃

vorig jaar

dm in Duitsland

vorig jaar

DM en Etos toen er 1+1 op verzorgingsproducten was.