16 Reacties

één maand geleden

Ik heb een grondbox en daarin een puzzelmat

één maand geleden

Deze

één maand geleden

Hier geen box of kleedjes, de hele benedenverdieping is nu ontdekkingsterrein geworden. Hier alles babyproof gemaakt door stopcontacten te beveiligen, snoertjes + kleine dingen op te ruimen, kattenbrokken op een verhoging te plaatsen en op scherpe hoekjes zit nu een soort stootrandje. Verder heb ik op verschillende plekje een mandje met wat speelgoed liggen. Dit kan hij dan zelf pakken en zo weet hij zich heel goed te vermaken.

één maand geleden

Onze hele benedenverdieping 90m2 is speelterrein voor onze kleine man 😂

één maand geleden

Ik heb een kleedje met speelgoed, maar verder is het ook aardig babyproof. En als ik even boven iets moet doen leg ik hem in de box.

één maand geleden

Hier blijft ze al maanden niet meer op een kleedje liggen haha. Ze gaat de hele kamer door. Als ik zorg dat de gangdeur dicht blijft en ze dus niet bij de katten brokken etc kan komen is het aardig babyproof in huis. Heb mn salontafeltje met 3 poten wel vervangen door een stevige poef waar ze zich aan kan optrekken.

één maand geleden

Reactie op JayJay3324

Deze
Wauw! Mag ik vragen wat voor grondbox dit is? En waar je 'm hebt gevonden? Alvast bedankt!

één maand geleden

Reactie op Annies24

Wauw! Mag ik vragen wat voor grondbox dit is? En waar je 'm hebt gevonden? ...
Jazeker! https://finesse24.nl/products/grondbox-140x200cm?_pos=4&_sid=3ee9ee501&_ss=r Deze heb ik. Maar je hebt hem ook in andere maten. & de puzzelstukken zijn van bol.com ☺️

één maand geleden

Reactie op JayJay3324

Jazeker! https://finesse24.nl/products/grondbox-140x200cm?_pos=4&_sid=3 ...
Super, dankjewel!

één maand geleden

Hier gewoon snoertjes goed omhoog zodat hij er niet aan kan trekken en stopcontacten beveiligen en dat is het. Je baby kan niet forever in een grondbox. Hier gaat hij de hele woonkamer en keuken door. Lekker ontdekken. Speelt met het speelgoed van zijn grote broer. Ik moet er vooral op letten dat zijn broer geen kleine dingetjes laat rondslingeren waar hij in zou kunnen stikken 😅

één maand geleden

Onze baby speelt gewoon op de grond. Kleedje blijft ze niet op liggen en ze kruipt lekker de hele kamer door. Je kan ze toch niet alleen laten en als ik even uit de kamer moet gaat ze mee of in de gewone box.

één maand geleden

Reactie op Mendev

Hier geen box of kleedjes, de hele benedenverdieping is nu ontdekkingsterre ...
Wat voor stootrandje?

één maand geleden

Reactie op renske1984

Wat voor stootrandje?
Wij hebben plastic hoekjes die je op je meubels kunt plakken, bij ikea in het zwart en wit verkrijgbaar.

één maand geleden

Reactie op estelerr_

Wij hebben plastic hoekjes die je op je meubels kunt plakken, bij ikea in h ...
Top, dankje! Zat gister naar wat scherpe randjes op meubels te kijken, hoe gaan we dit doen 😅

één maand geleden

Reactie op estelerr_

Wij hebben plastic hoekjes die je op je meubels kunt plakken, bij ikea in h ...
Ja dit hebben wij ook maar dan van doorzichtig siliconen rubber.

één maand geleden

Wij hebben niks gedaan aan babyproof. Ze mag overal heen kruipen en hebben haar in het zicht. Bij geen zicht kunnen houden gaat ze even in de gewone box. Soms valt ze wel of stoot ze zich ergens aan en dan is het een minuutje huilen maar dat is mijn inziens ook leren dat niet alles kan en/of leuk is. Maar ook dat het dus weer over gaat. Dingen waar ze niet aan mag komen (bijvoorbeeld plant of modem) hier gewoon laten staan en op corrigeren dat het niet mag. Gaat behoorlijk goed tot nu toe en in het ergste geval zou die een keer omvallen🤷‍♀️