11 Reacties

5 dagen geleden

Slaapzak omdraaien, rits op de rug

5 dagen geleden

Reactie op shaymax

Slaapzak omdraaien, rits op de rug
Maar dat ligt toch niet fijn?

5 dagen geleden

Reactie op Ihldn

Maar dat ligt toch niet fijn?
Ons zoontje is er niet minder om gaan slapen. Hij slaapt gelukkig wel weer door niet elke keer die slaapzak open te ritsen. Wij proberen dit nu vol te houden totdat hij onder een dekentje kan/gaat slapen

5 dagen geleden

Heel herkenbaar hier doet hij dat ook 😅 waardoor hij afgelopen week uit zijn bedje kon klimmen. Nu het bed op de laagste stand gezet

5 dagen geleden

Hier hetzelfde. Ik laat haar zo liggen en wanneer ze in slaap is dan doe ik hem weer dicht.

5 dagen geleden

Mijn dochter doet het ook al een tijdje. Doe hem achterstevoren aan en doe zelfs nog het puntje van de rits naar binnen stoppen anders lukt het alsnog om hem los te krijgen 🤭 de volgende stap word achterstevoren binnenstebuiten haha.

5 dagen geleden

Reactie op !nathaliee

Mijn dochter doet het ook al een tijdje. Doe hem achterstevoren aan en doe ...
Dit doen wij ook! Werkt perfect! Vooral rits nog even naar binnen doen, want zelfs achterstevoren krijgt hij het soms voor elkaar hem open te doen 😂 Hij lijkt er ook niet minder om te slapen 😊

3 dagen geleden

Wij hebben slaapzakken van Jollein en HEMA. Deze hebben allebei een stukje stof onderaan bij de rits. Je kan de rits daar dan in “stoppen”. Onze dochter is het tot op heden nog niet gelukt om ‘m daar uit te pulken. Bij de Puckababy stoppen we de rits naar binnen, maar daar krijgt ze ‘m dus uit en ritst ze zichzelf bloot. Wanneer dit gebeurd wacht ik tot ze diep in slaap is en rits ik de slaapzak weer dicht.

3 dagen geleden

Hier slaapt ze al een paar maandjes nu onder een dekbed en ben blij dat ik van die slaapzakken af ben 🫢. Op de opvang ritst ze zichzelf ook los en daar doen ze hem andersom aan idd.

3 dagen geleden

Achterstevoren!

gisteren

Omdraaien inderdaad. Rits op de rug. Doen ze op de opvang ook bij ons 😊