20 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op Ilsje1995
Ik volg even mee hier exact hetzelfde.Het enige wat lijkt te werken is een ...
Ja dit hier dus ook ben steeds flessen aan het geven. Laat wel 2 x in de nacht omdat ik echt niet meer wist wat te doen.
25 dagen geleden
Reactie op LSA2024
Jeetje wat naar! Hoe zijn de slaapjes overdag? Misschien kun je kijken of h ...
Soms 2 uurtjes slapen soms helemaal niet meer. Ook zoiets dan is hij zo lang wakker. Dan denk ik dus oververmoeid op sommige dagen
25 dagen geleden
Same here 😮💨 hier is het op en af. Af een toe een periode dat hij makkelijker in slaap valt snachts en dan weer ellende. Wij voeden nog zeker twee maal snachts ( ook in de goede nachten..) afgelopen nachten is het weer kont in de lucht en kruipen en optrekken, zoveel onrust ... Hij lijkt wel te willen en proberen te gaan slapen maar het lukt hem niet.. Wij laten hem meestal een poosje rondkruipen op bed en proberen het daarna weer, met voeden. Als niks werkt doen we hem in de buik drager en lopen we hem in slaap...
24 dagen geleden
Reactie op Grace93
In kruiphouding gaan liggen kan ook betekenen dat je kindje het koud heeft. ...
Bij de huisarts geweest , hij had een rond oor dus wellicht oorontsteking, de kruiphouding kon zijn door de nieuwe ontwikkelingen .. koud heb ik ook aan gedacht maar hij voelde bij t nekje lekker warm aan.
Hij heeft nu ook wat pijnstillers gekregen van de huisarts dus ben benieuwd hoe het gaat. .
Overdag is hij vrolijk
24 dagen geleden
Reactie op Brenjole1985
Bij de huisarts geweest , hij had een rond oor dus wellicht oorontsteking, ...
Rond oor moet rood oor zijn 🤣🤣
24 dagen geleden
Reactie op eefjev
Same here 😮💨 hier is het op en af. Af een toe een periode dat hij makkel ...
Ja rond lopen en wiegen helpt hier ook hij slaapt dan snel in, maar zodra ik hem weer heel voorzichtig wil neerleggen begint hij te huilen en krijsen
24 dagen geleden
Reactie op Brenjole1985
Ja rond lopen en wiegen helpt hier ook hij slaapt dan snel in, maar zodra i ...
Met oorontsteking is dat ook niet gek. Liggen, en voornamelijk langer achter elkaar geeft veel pijnlijke druk op het oor. Dus zodra je hem neerlegt en hij plat ligt begint de pijn erger te worden.
24 dagen geleden
Reactie op Emm03
Met oorontsteking is dat ook niet gek. Liggen, en voornamelijk langer achte ...
Ja precies kijken of het na de medicatie beter gaat. Maar dit is al langer de oorontsteking is erbij gekomen
24 dagen geleden
Reactie op Grace93
Fijn dat je even naar de huisarts bent geweest. Hoe gaat het nu met je kind ...
Ja even laten checken voor de zekerheid, hij was vandaag vrolijk ,nu ligt hij net in zijn bedje dus ben benieuwd, als hij ligt dan heeft die last namelijk maar is nu nog rustig
23 dagen geleden
Reactie op Brenjole1985
Ja even laten checken voor de zekerheid, hij was vandaag vrolijk ,nu ligt h ...
Hij is gister gaan slapen om 19:30 en werd net wakker om 07:00 dus een hele mooie nacht gehad . Had ook z'n bedje omhoog gezet aan 1 kant.
23 dagen geleden
Mijn zoontje deed dit tijdens de slaapregressie van 8 mnd. Heeft 6 weken geduurd en slaapt nu weer goed en rustig zonder in die kruiphouding te gaan zitten!
22 dagen geleden
Reactie op Liisss
Kan hij nu ook kruipen? Of heeft dit niet perse met elkaar te mKen
Nee hij kruipt nog niet. Wel tijgeren en trekt zich over al op. Maar echt op handjes en voetjes niet.
Ik dacht ook dat t daarmee te maken had
22 dagen geleden
Reactie op Liisss
Kan hij nu ook kruipen? Of heeft dit niet perse met elkaar te mKen
Nee hij kon hiervoor al tijgeren, kruipen kan hij nog steeds niet. Stond bij ons er echt los van. Schijnt een manier te zijn om zichzelf rustig te maken. T zag er alleen zo gek uit 😂