7 Reacties

2 maanden geleden

Medicatie werkt wel echt door en lang niet alles is al onderzocht of bekend… dus zou wel voorzichtig zijn!

2 maanden geleden

Super normaal! Hier ook veel frustratie omdat hij van alles wil wat hij nog niet kan (zitten, kruipen,staan achter zijn zus aan)

2 maanden geleden

Dat is heel normaal hoor! Het hoort echt bij deze leeftijd, ze krijgen een eigen willetje. Maar vaak willen ze meer dan dat ze kunnen. Daarnaast kunnen ze nog niet communiceren wat ze precies willen, en dit zorgt voor frustratie.

2 maanden geleden

Thnx, fijn te lezen! Hij lijkt stukje minder tevreden en dat vind ik lastig

2 maanden geleden

Jep, hier ook. Sinds 7,5 maand is alles teveel en gaat samen met verdriet; speelgoed wat uit hand valt, eten wat we geven (zelf doen is wel leuk), aankleden, jas aan etc! Inderdaad frustratie en ook als we weglopen is hij verdrietig. Ook meer verdriet bij het in slaap vallen en wordt regelmatig verdrietig (soms zelfs overstuur) wakker. Hij is wel flink aan het oefenen met tijgeren, zitten en zwaaien, dus zal daar mee te maken hebben :)

2 maanden geleden

Die van mij gromt 🥹🤣 of hij geeft een diepe zucht. Ach ja ik laat hem gewoon maar. Lekker zijn emoties eruit

2 maanden geleden

Jep al tijdje vooral aankleden, gezicht schoonmaken, vaak met zijn speelgoed, ook als hij wil kruipen wat nog niet echt lukt dan blijft hij op handen en knieën staan maar gaat ie huilen. Ook als ik wegloopt huilt hij, ook als ik niet snel goed alles doe tot hij flesje krijgt of eten dan doet hij het ook🤣🤣🤣 krijgt echt eigen willetje🤣🤣🤣