Hallo,
Iemand een babyfoon met een app op de gsm en kunnen er 2 smartphones gekoppeld worden ? Ik zou graag 1 aankopen maar zou gewoon moeten weten of ik en me partner beide de babyfoon kunnen koppelen aan onze smartphone? Iemand met zo een babyfoon zoj ja welke hebben jullie ?
Met die van ons ook. Wij hebben een camera van Alecto en die staat ge茂nstalleerd op mijn gsm, die van mijn man en op de tablet. (Is er eentje zonder ouderunit, wij gebruiken de tablet)
Wij hebben deze. Heel content van. Wij hebben het ook alle twee op onze gsm staan plus nog een extra onderunit, wat gemakkelijk is voor thuis zelf.
Tijdens het werk kan ik dus ook checken hoe ze slaapt via mijn gsm 馃槄
Ja hier is ook het probleem echt dit probeer het te scannen maar de camera wil die precies niet scannen et staad op dat het moet piepen maar doet het niet
Ja hoor maar staad op dat het een 2.4Ghz wifi netwerk moet zijn dat weet ik ...
Oe als ik me niet vergis gaat dat om de standaard wifi-verbinding. Wij hebben bijvoorbeeld in onze slaapkamer een andere verbinding, maar daar werken we met een wifi-versterker. Dus in theorie zou het daar niet aan mogen liggen. En kan je hulp inschakelen van de winkel waar je die gekocht hebt? Of vanwaar ben je? Als dat niet te ver is, wil ik wel eens kijken 馃ぃ ik raad je eentje aan en dan werkt die niet