15 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb gewoon een abonnement op Bibino dit is een app. 2 oude telefoons heb ik op de slaapkamer staan als baby unit en op je telefoon kan hij ook op de achtergrond aan blijven. Je hoort dan alsnog als er geluid is. Je kan ook meldingen aan en uit zetten. Ik ben hier per ongeluk tegenaan gelopen in nood op vakantie en heb er veel plezier van. Ook handig als ze onderweg in slaap vallen in de auto en je bent ergens aangekomen en wil ze nog even laten liggen dan laat je gewoon een telefoon met de app achter in de auto en die van je partner neem je mee naar binnen of bezoek waar je bent vraag je of ze de app even erop willen zetten. Je moet elk apparaat koppelen voor het eerste gebruik dus is ook wel beschermde omgeving.

2 jaar geleden
Reactie op Houtenbos
Wij zaten met hetzelfde! Hebben nu de ELRO BC3000-2 Babyfoon Royale (2 Came ...
Wij hebben dezelfde (ELRO), nu nog met 1 camera, maar zullen binnenkort een extra camera bestellen. We zijn heel tevreden over deze babyfoon! Goed bereik, doet het nu al bijna 2 jaar prima 馃檪.

2 jaar geleden
Reactie op Vonk5
Wij hebben Eufy. Dit is niet perse als babyfoon te koop/vinbaar, maar het w ...
Welke heb je?馃

2 jaar geleden
Reactie op Boysmama03
Welke heb je?馃
Eufy by Anker 2K indoor camera pan & tilt, is de titel via Google. Linkje als voorbeeld (weet niet of die werkt):
https://www.bol.com/nl/p/eufy-by-anker-2k-indoor-camera-pan-tilt-beveiligingscamera-voor-binnen-babyfoonfunctie-huisdierdetectie/9300000005101845

2 jaar geleden
Ik heb nu een Luvion en een telefoon met Android, gebruiken deze nu bijna een jaar maar geen problemen mee.. Helaas niet de mogelijkheid voor meerdere camera's dus moet helaas ook opzoek naar wat anders..

vorig jaar
Reactie op Rsg
Hoi hoi, kan je de eufy uitbreiden tot 2 camera's in verschillende kamer e ...
De eufy werkt alleen met app. Je krijgt er dus geen unit bij. Je kunt hem uitbreiden naar zoveel kamers als je wil. Zodra er op de andere kamer geluid is krijg je een melding en schakel je over naar de andere kamer. Hier baby nummer 3 op komst en de derde camera net besteld :)

vorig jaar
Reactie op Novemer13th
Ik heb nu een Luvion en een telefoon met Android, gebruiken deze nu bijna e ...
Hangt er vanaf welk je hebt.
Hebben hier zelf toen ene heuse studie van gemaakt 馃槈
De luvion grand elite connect PLUS is koppelbaar met meerdere camera's. En dan zowel in de app als op de unit.
De gewone luvion niet

vorig jaar
Reactie op Flowerrr
Hangt er vanaf welk je hebt.
Hebben hier zelf toen ene heuse studie van ge ...
Ja klopt, wij hebben er helaas niet over nagedacht en hadden de connect.. 馃槈 Nu weer een Luvion besteld welke wel uitbreidbaar is en met de app werkt 馃槂