31 Reacties

2 jaar geleden
18 weken en we hebben alle meubels al op de kast na en de kleine inrichting spulletjes. 😅 Vandaag in principe definitieve verf kleuren uitzoeken en dan in de herfstvakantie de muren schilderen! (Maar de kans is groot dat ik niet kan wachten tot m’n vriend dat allemaal gaat doen en dat ik al eerder een begin ga maken hahaha!)
De grote spullen staan ook al in elkaar overigens! ☺️

2 jaar geleden
Morgen 18 weken en ook al volop bezig! Vandaag proberen het ledikantje in elkaar te zetten en als dat lukt dan staan alle grote meubels al klaar. De kleur verf is uitgekozen, dus dat gaat dan binnenkort ook op de muur! Misschien allemaal erg vroeg, maar ik vind het zelf fijn dat ik zo ver ben. Heb ik voor later minder zorgen😅 nu zit die buik nog niet in de weg namelijk haha dus doe het meeste liever nu😂😂

2 jaar geleden
Oh en ik heb als kledingkast een IKEA pax kast. Wilde geen baby kamer kleding kast.. dan kan ik over 2/3 jaar weer een nieuwe kopen. Verder een ledikantje van Bopita en commode van ikea ook. Ik hou van wit en rustig en licht. 1 muur krijgt een lichtroze kleurtje en de meubels zijn allemaal wit. Ga het met accessoires etc wel gezellig maken😊 helemaal leuk! Gewoon lekker beginnen wanneer je wilt!

2 jaar geleden
Ik wil ook snel beginnen. Waarschijnlijk gaan mn bekken erg zeer doen verder in de zwangerschap dus wil het dan lekker af hebben. We zijn nog geen jaar geleden verhuist dus zit een mooi beige behang op de muur wat ik zo laat. Wil een webbingkledingkast en commode hemnes van ikea.
Ledikantje en teddystoel schuiven door van mn zoontje. De basis is dus zo klaar. Zin om te beginnen 🥹

2 jaar geleden
Bij ons wordt de hobbykamer de babykamer. Althans er komt een muur tussen, dus 2/3 a 3/4wordt de babykamer. De kant met het raam. Dus straks kom je via de hobbykamer in de babykamer
Ben al een maandje bezig met spullen op marktplaats zetten en naar de kringloop te brengen om die kamer leeg te krijgen zodat de muur gebouwd kan worden en de nieuwe vloer erin kan.
Behang heb ik al gevonden en gekocht. We zijn er ook uit welke meubels het worden.
Maar beneden moesten er ook flink wat dingen gebeuren, want we zitten nog in een verbouwing. Dus t loopt een beetje door elkaar heen.

2 jaar geleden
Reactie op mivd
Ik morgen nog even naar ikea voor matrasje dan zijn we geheel rond met 18 w ...
Ik ben gelukkig niet de enige die met 18 weken zo goed als alles af heeft 😂

2 jaar geleden
Reactie op melissilvain
Ik ben gelukkig niet de enige die met 18 weken zo goed als alles af heeft � ...
Haha nee hoor😊
Mijn man had vakantie dus dachten we doen nu vast alles. Ik kreeg wel opmerkingen straks gaat het fout of niet goed. Ik zeg dan maar met 39 wk kan het ook nog verkeerd gegaan. Beetje nuchter blijven

2 jaar geleden
Wij moeten eerst een nieuw koophuis vinden 😭 als we die niet vinden dan komt er geen babykamer, enkel een co sleeper naast ons bed. Want we hebben geen extra slaapkamer over voor de baby 🙃🫢

2 jaar geleden
Ik ben ook bijna 18 weken. Weet precies wat ik wil, alleen nog ff alles bij elkaar zoeken (bedje en commode hebben we nog). Bijgevoegd wat leuke websites voor inspiratie! Veel plezier!

2 jaar geleden
https://www.babynatura.nl/
Dit vind ik een leuk winkeltje. Heb de grijze zoutkamp voor de babykamer daar vandaan.

2 jaar geleden
Reactie op mivd
Haha nee hoor😊
Mijn man had vakantie dus dachten we doen nu vast alles. I ...
Nou wat een nare opmerking sowieso! Positief blijven inderdaad!☺️

2 jaar geleden
Ik vind het zelf altijd vrij inspiratieloos om een hele babykamer uit 1 winkel te bestellen. (Sorry wie ik beledig 🤣). Vind het zelf leuker om overal wat vandaan te halen en er dan wat leuks van te maken. Bijv. Combi van Ikea, xenos, kwantum, kringloop, familie-dingetjes, iets fancy van Kidsdepot etc.

2 jaar geleden
Reactie op melissilvain
Ik ben gelukkig niet de enige die met 18 weken zo goed als alles af heeft � ...
Zeker niet. 14 weken en alles af🫣 op wat deco na

2 jaar geleden
Ik ben nu 15 weken, wij zijn gisteren begonnen met meubels kopen 🥰 Ik heb heel erg last van m’n rug, dus wilde niet al te laat beginnen 🙈