200 Reacties

3 maanden geleden

Mochten er dames zijn die een fijne voedings stoel zoeken bij de Jysk in Eindhoven hebben ze deze stoel flink voorradig (60), bij andere filialen zijn ze uitverkocht. Nu voor €100 ipv €169 geldig tot 4 februari. Het kan zijn dat de actie wordt verlengd in Eindhoven. https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-hundested-white?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwbitBhDIARIsABfFYIJZ_hOZtJm-NoYhwQZgH2ECGg5WGeHA76vdb8rIKE3F4Azby50QWCgaAnhvEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

3 maanden geleden

Reactie op Annemiek1993

Mochten er dames zijn die een fijne voedings stoel zoeken bij de Jysk in Ei ...
Het is trouwens de Jysk in Son en Breugel op Ekkersrijt.

3 maanden geleden

❤️❤️

2 maanden geleden

Eindelijk af 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ander hoekje van het kamertje
Heel erg leuk! Welke kleur is dit op de muur? 😄

2 maanden geleden

Als TS zal ik ook weer even van mij laten horen... Hier is het kamertje nog niet helemaal klaar... Hopelijk komende week, want de tijd vliegt! Ik ben nu nog opzoek naar een mooi en zacht vloerkleed. Kamertje is roze en sand/naturel... Iemand tips? ☺️

2 maanden geleden

Verliefd op dit tafereel! 🥰

2 maanden geleden

En de andere kant 🥰

2 maanden geleden

Hier is de babykamer ook af! 🥰

2 maanden geleden

Hierbij even een foto van het kamertje van ons meisje

2 maanden geleden

Favoriete kamertje thuis 🥰

2 maanden geleden

& de andere kant

2 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ander hoekje van het kamertje
Welke kleur heb je hier op de muur? Echt heel mooi!

2 maanden geleden

Ik moet nog wat kleine spulletjes kopen en heb nog een diy projectje liggen dan is het helemaal af maar ik ben al helemaal gelukkig Links 💜

2 maanden geleden

Rechts 💜

2 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Rechts 💜
Heel erg mooi 🥰 waar is die stoel van?

2 maanden geleden

Reactie op Papaya

Heel erg mooi 🥰 waar is die stoel van?

2 maanden geleden

Wij wonen in een klein appartementje, dus we werken met een paar hoekjes/plekjes voor de baby 🥰 het wiegje staat op de slaapkamer naast ons bed met het muziekdoosje in de buurt, commode en andere dingetjes in de woonkamer. Maar het lijkt me heerlijk om een kamertje speciaal voor onze dochter in te richten als we ooit gaan verhuizen 😍

2 maanden geleden

Hier geen hele kamer maar wiegje staaf naast ons bed. Heeft mijn overgrootvader nog gemaakt en ik heb er zelf ook nog ingeslapen, alsmede bijna iedere in de familie. Mijn schoonouders hebben hem nu opgeknapt.

2 maanden geleden

Niet zo netjes als die van sommige anderen, met hier en daar nog spulletjes die er nog staan te wachten tot ze gebruikt gaan worden... maar dit is het bij ons geworden (we weten het geslacht niet):