46 Reacties

2 jaar geleden

Altijd lastig hè, ik zou het ook echt gelijk door hebben 🙈

2 jaar geleden

Ik wil wel een babyshower. Maar geen geheimzinnig gedoe. Dus we organiseren het zelf/of er geven data door die zijn vrienden kunnen gebruiken. En iedereen is welkom. Man en vrouw. Dat vind ik veel gezelliger dan alleen naar dames. Ik vind het zo stom dat de zwangerschap vaak alleen om de mama draait (tenzij je alleen bent) ik wil juist mijn partner er bij hebben.

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn moeder en zusje aangegeven wat ik wil voor babyshower. Gewoon een heerlijke high tea. En dat mijn vriend er ook bij is. Hij wordt ook papa.

2 jaar geleden

Ik wil absoluut geen babyshower, zo niet mijn ding

2 jaar geleden

Ik krijg een babyshower. Ik weet de locatie en datum en tijd😅. Dit wilde ik ook echt weten. Ik HAAT verassingen. Dit is mijn enige babyshower ooit waarschijnlijk en wil dan gewoon voorbereid zijn. Leuk jurkje aan etc. Ieder zn ding haha

2 jaar geleden

Misschien gaat hij je ten huwelijk vragen (je zegt dat hij je vriend is, niet je man, dus zou kunnen). Ik wil dolgraag een babyshower! Maar dan gewoon gezellig high tea met de vrouwen. Geen spelletjes ofzo. Voor mijn vriend ga ik ook iets organiseren voor met zijn mannen.

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Ik krijg een babyshower. Ik weet de locatie en datum en tijd😅. Dit wilde i ...
Precies dit. Die verrassing. Plus ik werk ook nog wel in het weekend ( nu dan niet vanwege me rug maar als het weer een beetje beter gaat dan wel). Bovendien woont mijn vriend in Groningen en ik in Rotterdam. Dus we moeten even goed nadenken hoe we dat gaan doen als we zijn en mijn vrienden bij elkaar willen hebben. Als iemand anders wil organiseren prima maar ik wil wel de locatie bedenken zodat we het een beetje halverwege kunnen doen.

2 jaar geleden

Bij mijn vriendinnengroep wordt er altijd een babyshower georganiseerd voor de eerste zwangerschap. Ik weet dus dat ik die ga krijgen, en ik vind dit altijd wel leuk. Het is toch een bijzondere tijd, er wordt niks geks gedaan, voor maximaal 5 euro per persoon. Lekkere hapjes, namen raden, en gewoon gezellig samen zijn. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje en ik heb wel zelf aangegeven wie ik hierbij aanwezig wil hebben, en een kadolijstje doorgestuurd.

2 jaar geleden

Ik denk niet dat ik er 1 krijg. Bij mijn dochter wel, met 36 weken. En daar werd toen gevraagd wat ik leuk vond. En wie ik uit zou willen nodigen. Uiteindelijk was het gewoon hier op zolder, meeste ruimte :) Samen dingen gemaakt, oa een vlaggenlijn. En af en toe kwam mijn man boven. En dan werden er de 'typische' dingetjes gedaan. Maar niet de belachelijke dingen. Meer de vragen van wie gaat er naar het ziekenhuis als je dochter bloed heeft 😅🤣 Ook hadden ze geregeld dat mijn favo artiest een liedje op nam voor mij 🥰 Superlief dus!

2 jaar geleden

Ik wil en krijg wss ook een baby shower. Toch leuk als je ziet dat mensen aan je denken. Cadeautjes boeien me niet maar het lijkt me wel erg gezellig ☺️

2 jaar geleden

Reactie op mermaid010

Misschien gaat hij je ten huwelijk vragen (je zegt dat hij je vriend is, ni ...
We zijn al verloofd 😊

2 jaar geleden

Ik organiseer bijna mijn eigen Babyshower haha. Zusje is wel in de lead maar ik weet in principe alles en overleg wel met haar over de organisatie. Ik ben te perfectionistisch om het uit handen te geven haha 😆 Ook fijn dat je een verlanglijstje kunt maken online en dat die is rondgestuurd zodat je ook cadeaus krijgt waar je echt iets aan hebt

2 jaar geleden

Reactie op jolijn1608

Ik wil absoluut geen babyshower, zo niet mijn ding
Ik ook niet heb al gezegd dat ik daar niet blij van wordt dus gewoon niet doen😆

2 jaar geleden

Reactie op Brenjole1985

Ik ook niet heb al gezegd dat ik daar niet blij van wordt dus gewoon niet d ...
Hier hetzelfde, leuk dat andere mensen het zo leuk vinden maar mij maak je er niet blij mee haha. 😂

2 jaar geleden

Reactie op Sammmi

Ik wil wel een babyshower. Maar geen geheimzinnig gedoe. Dus we organiseren ...
Wij hebben het bij ons zoontje ook zelf geregeld nu bij onze dochter weer. lekker op zijn amerikaans iedereen is welkom.

2 jaar geleden

Ik wil graag een baby shower maar ik hou wel een beetje de touwtjes in eigen handen. Mn sm en schoonzus hadden 2 jaar geleden mn vrijgezellenfeest georganiseerd en ik vond t niet leuk dus nu een vriendin aangewezen voor de babyshower en duidelijk aangegeven wat ik leuk en niet leuk vind en wie ik er allemaal bij wil hebben. De datum is alleen een verassing.

2 jaar geleden

Reactie op NH95

Hier hetzelfde, leuk dat andere mensen het zo leuk vinden maar mij maak je ...
Nope hier ook zeker geen babyshower, niets voor mij! Ik heb bij mijn 1e zwangerschap duidelijk gezegd dat als ze iets zouden organiseren, dat ik rechtsomkeert de deur weer zou uitlopen.Dat zou ik natuurlijk niet echt gedaan hebben, maar was wel een duidelijke boodschap zodat ze niets zouden organiseren🙈

2 jaar geleden

Hier regelen 2 vriendinnen van mij een babyshower. Ik heb een lijstje gestuurd van te voren wie ik er bij wil hebben

2 jaar geleden

Ik weet toevallig al dat ik een baby shower ga krijgen omdat mijn moeder het niet voor zich kan houden haha maar ze heeft ook nog nooit een baby shower meegemaakt dus ik neem het haar niet kwalijk. Ik zou wel graag willen weten wanneer het is zodat ik er ook leuk uit zie en hopelijk worden er geen spelletjes gedaan, daar hou ik echt niet van 😅

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn dronken vriendin een groepsapp gezien ‘Babyshower Sam 💕’ dus ik weet dat er een aankomt 😂 maar verder niet hoe of wat