5 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou zelf eens kijken voor een draagconsult. Die kan je helpen met een draagzak of draagdoek te knopen. Zeker een draagdoek zit echt heel strak en comfortabel. Maar dan moet je wel naar mijn mening een consult doen om goed te leren knopen want dat is niet iets wat je als je echt goed wilt leren zo via een internet filmpje gelukt zegmaar.
7 maanden geleden
Reactie op Suzan84
Wij hebben een echte rugdrager, zo'n rugzak waar ze haar eigen zitje heeft. ...
Dit hebben wij ook! Beviel ons heel goed en ons zoontje vond het fantastisch. Vraagt wel goed afstellen en vraagt wat van je conditie/lijf vond ik (meedragen extra gewicht) maar wellicht voor jullie geen probleem als jullie hiken gewend zijn ☺️
7 maanden geleden
Mijn zusje heeft de thule sapling, ze is er zelf heel enthousiast over. Ik vind het wel echt een gevaarte en zou persoonlijk gewoon mijn artipoppe op de rug dragen, vooral bij een hike hang je veel naar voren en heb je eventueel je handen nodig dat lijkt me bij buikdragen niet handig
7 maanden geleden
Wij hebben de Deuter kid comfort pro. Is super fijn en stevig en ons zoontje vindt het fantastisch! Ze staan vaak wel op marktplaats te koop of misschien hebben ze zoiets bij tinylibrary