11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een babboe, nu een jaar en nooit problemen mee. Met service beurt wordt hij netjes gecheckt en zo nodig wordt er gelijk gemaakt wat moet.

2 jaar geleden

Ik heb een babboe big gehad (wel zonder elektrisch) maar die vond ik echt heel log in het sturen + je kunt er niet echt op paadjes rijden, want niemand kan je passeren. Maar als je man er ook gebruik van wil maken voor zijn werk zou ik eens informeren naar een fietsplan! De meeste werkgevers hebben dit wel en vaak zit de aanschaf van een bakfiets er ook bij. Zeker de moeite waard, wanneer je een wat duurdere fiets wil zoals Urban Arrow

2 jaar geleden

Wij hebben Cargo bakfiets (in verband met mijn assistentiehond, om haar mee te kunnen nemen. Fietskar geprobeerd, maar dan moest ze telkens of overgeven of poepen hoewel heel rustig en veilig opgebouwd. Dus vandaar onze keuze voor bakfiets, daar gaat natuurlijk straks ook ons kindje gewoon in!).

2 jaar geleden

Ik raad je aan om zeker ook even proefritjes te maken. Wij zijn hierdoor uitgekomen op een Lovens en nog steeds onwijs blij mee!

2 jaar geleden

Heb heel veel bakfietsen geprobeerd. Maar toen ik de Urban Arrow reed, was ik verkocht. Het is een flinke investering, maar kan alleen maar zeggen; iedere euro waard! Bij ons is de bakfiets als ‘extra’ naast twee auto’s. En bij alle stukken waar het ook maar even kan, pakken we nu de fiets. Vind het heerlijk! Geen gedoe met parkeren en slepen met twee kleine kinderen. Maar gewoon neerzetten voor de deur, uitladen en gaan 😁!

2 jaar geleden

Wij hebben een Dolly en echt mega blij mee. Het is inderdaad een enorme investering maar het is voor ons de tweede auto. Op de negenmaanden beurs heb ik ze uitgeprobeerd en vond de Dolly het beste en stevigst fietsen. De babboe vond ik heel wiebelig. Ik vind het echt elke cent waard, zo’n geweldig ding. Zo handig dat je er alles in kan gooien, zelfs de hond gaat er in. Vriendjes, alles en iedereen kan mee. Ik ben er nog elke dag blij mee

2 jaar geleden

Wij hebben de carqon en zijn daar super blij mee. Heb je test ritjes gemaakt? Dit was voor ons doorslaggevend destijds in onze keuze. We wilden geen houten bakfiets dus zaten al snel aan een duurdere. Wij twijfelden tussen de carqon en lovens maar vonden de carqon lekkerder fietsen. Wij gebruiken de fiets overigens dagelijks voor echt alles want we hebben geen auto en wonen in de stad.

2 jaar geleden

Na van alles geprobeerd te hebben zijn wij nu dolgelukkig met de urban arrow performance. Ik zou vooral alles gaan testen want ze verschillen best veel onderling. Het fijnst aan de UA vind ik de balans, de kracht en het algehele gevoel van kwaliteit. Uitproberen liefst ook met redelijk zware wiebelende kinderen doen 😄

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! We hebben voor de Carqon gekozen, inderdaad voor het gevoel van kwaliteit en stevigheid en mijn man vond ‘m lekkerder fietsen dan de UA.

2 jaar geleden

Hoi weten jullie waar je in Overijssel of Drenthe kunt proef rijden? :) ik zie vanalles staan op internet maar niet echt concreet over bijv de urban

2 jaar geleden

Wij hebben een Bullitt (Larry vs Harry) en zijn er heel blij mee! Maar was ook vooral omdat het echt een cargobike is ipv alleen een kinderbakfiets en we er dus al een paar jaar mee rond rijden terwijl we nog geen kinderen hebben. 😄