6 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Wat vervelend dat je hier zo’n last van hebt! Helaas herken ik dit ook, sinds een paar dagen heb ik ook precies wat jij omschrijft (18 weken zwanger). Ik probeer zoveel mogelijk te rusten, goed te eten en drinken en paracetamol te slikken als het heel erg is. Dan wordt het soms ietsje minder. Kan de progesteron zijn, maar miss goed om te laten kijken of je bloeddruk nog goed is?

2 jaar geleden

Ik heb dat ook een aantal weken gehad, sinds een week is het gezakt.

2 jaar geleden

Hi, ik had hier ook enorme last van, het bleef ook de hele dag zeuren en als het doorzetten werd ik zelfs misselijk. Doorgestuurd naar de Oestopaat tip van de verloskundige, geen last meer gehad na 1 behandeling.

2 jaar geleden

Altijd goed om even langs de huisarts te gaan. Het is waarschijnlijk ‘gewoon’ een vervelend kwaaltje, maar laat voor de zekerheid toch je bloeddruk checken zoals WVDN ook voorstelt. Hoofdpijn is nl ook een symptoom van te hoge bloeddruk.

2 jaar geleden

Ik sliep ook erg slecht. Ben magnesium gaan slikken (deed ik in mijn vorige zwangerschap ook). Ook vanwege spierkrampen. Ik slaap nu ook weer beter. Magnesium tekort komt regelmatig voor bij zwangeren, omdat je meer nodig heb voor de baby.

2 jaar geleden

Hier ook,mijn vriend masseert mijn kuiten voor het slapen gaan. Dat helpt veel. En die hoofdpijn heb ik sinds 2 weken bijna iedere dag, heel frustrerend. Zet vaak ineens op binnen 30 seconden. Verloskundige zegt dat het waarschijnlijk komt door wisseling hormonen oid. Mijn pols voelt het zelfde en niet sterker, dus ik verwacht geen hogere bloeddruk. Heb helaas geen huisarts, dus kan het ook niet even laten checken