16 Reacties
één maand geleden
Dekbed wordt de eerste 2 jaar afgeraden voor zover ik weet, ze heeft een pukababy slaapzak
één maand geleden
Dekbed mag pas vanaf 2 jaar en dat vervangt dan de slaapzak.
Ik gebruik zelf de slaapzakken van de Hema met minimaal 3 TOG in de winter. Hij hoeft er alleen een romper onder aan en dat is dan warm genoeg. Als het echt heel koud zou worden kunnen we er nog een pyjama bij aan doen, maar dat heb ik bij mijn oudste nooit hoeven doen door de zachte winters.
één maand geleden
Ik gebruik nu een slaapzak zonder mouwen, denk TOG 2.0 met dikke pyjama en lange romper 😊 en sinds dit weekend geen aerosleep meer maar een gewone (scheelt ook in warmte).
één maand geleden
Reactie op Elaaaa
Doe je geen dekentje?
Nee ik heb alleen in de eerste weken een deken gebruikt en daarna gebruik ik geen deken meer totdat ze over gaan van de slaapzak naar een dekbed (bij de oudste toen hij 2 jaar en 3 maanden was), Ik vind een deken nu veel te gevaarlijk met het bewegen in bed.
één maand geleden
Reactie op LadyGrey
Dekbed mag pas vanaf 2 jaar en dat vervangt dan de slaapzak.
Ik gebruik ze ...
Mag ik vragen hoe warm het op de kamer is? En doe je dan een lange mouwen romper?
Wij gebruiken al een poos de dikke slaapzakken van Hema (3,3 TOG) met lange mouwen romper en lange mouwen pyjama 😅
één maand geleden
Reactie op estelerr_
Mag ik vragen hoe warm het op de kamer is? En doe je dan een lange mouwen r ...
Het is ook per kind verschillend. De één heeft het eerder koud dan de ander 😊.
één maand geleden
Onze slaapkamer is ongeveer 15 graden. Best koud zou je verwachten. Hebben slaapzak 3 tog. Lange romper en pyjama broek. Voor nu is dat voldoende. Als ze het straks kouder krijgt doe ik nog pyjama shirt en sokken aan. Als dat niet voldoende is krijgt ze een wolletje op haar matras.
één maand geleden
Reactie op Annumariej
Het is ook per kind verschillend. De één heeft het eerder koud dan de ander ...
Ja klopt! Hij lijkt het niet te warm te hebben, misschien inmiddels ook al wel gewend. Het is bij ons 17-19c op de kamer. Ben eigenlijk wel beetje bang dat hij er aan gewend is en zou niet weten hoe ik hem warmer moet kleden als het echt koud wordt.
één maand geleden
Ik gebruik nu een 3.0 slaapzak met mouwen met lange mouwen romper en een broekje. Het is tussen de 16-18 graden in de slaapkamer.