16 Reacties
2 jaar geleden
Ik ook via medipoint. Ik krijg kraamzorg van de waarden en via hun website stond er al een link voor de spullen te huren. Maandag besteld, woensdag al bezorgd.
2 jaar geleden
Ik ga het ook huren via medipoint. De vorige zwangerschap kwamen ze de spullen netjes brengen en weer ophalen (had ook andere dingen zoals douchekrukje gehuurd). En het is allemaal gratis vanuit de zorgverzekering.
2 jaar geleden
Hier de tip gekregen van de kraam om een extra matras achter de hand te hebben.
Wij hebben een elektrisch verstelbaar bed en die is loodzwaar om op klossen te doen..
Haar tip was een matras achter de hand hebben, mochten we een “lange” kraamhulp krijgen dan kan die erop, anders was het niet nodig!
2 jaar geleden
Ons bed kan helaas niet volledig op klossen.. dus wij hebben 3 kratjes bier en 4 klossen! Moeten daardoor wel de hoogste hebben omdat het kratje bier hoger is dan de kleine klossen.. heel irritant want daardoor moet ik met een krukje m’n bed in en uit haha..
na de vorige bevalling hadden we een klein vrouwtje als Kraamzorg, dus die gaf ook al aan dat het voor haar heel hoog was. Als we dit keer weer een kleine Kraamzorg hebben, gaan de klossen en kratjes er gewoon snel weer onder weg..
Maar idd via medipoint, werd in dezelfde week van bestellen nog geleverd!
2 jaar geleden
Reactie op Lisa1793
Hier de tip gekregen van de kraam om een extra matras achter de hand te heb ...
Waar haal je even een extra matras vandaan? Ik heb hetzelfde probleem dus het bed gaat niet op klossen..
2 jaar geleden
Wij hebben via medipoint klossen besteld maar die passen niet onder een boxspring … iemand hier tips voor?