12 Reacties Nieuwste boven Zelf bouillon maken als je tijd hebt.. want van deze ingredi毛nten wordt je lijf ook niet blij 馃槅
Reactie op Mom2be-27 Zelf bouillon maken als je tijd hebt.. want van deze ingredi毛nten wordt je ...
Sorry geen tijd met 36u werken en een 2-jarige ernaast die ook nog niet de pot mee eet 馃ぃ
Ik kook alles, schep er dan een portie uit voor de kindjes en voeg daarna pas zout/bouillon toe.
Ik vraag dit voor de verse babyhapjes die ik maak 馃槈
Ik zou sowieso geen bouillon gebruiken voor verse baby hapjes, zodat ze de echte smaak van het eten proeven.
Reactie op therealkeeks Ik vraag dit voor de verse babyhapjes die ik maak 馃槈
Daarvoor hoef je geen bouillon blokjes te gebruiken.
Die nieren kunnen al dat zout nog niet eens aan
Reactie op therealkeeks Ik vraag dit voor de verse babyhapjes die ik maak 馃槈
Hoezo heb je dit nodig dan? Ik mix gewoon groente en aardappelen bijv en dan klontje roomboter of olie erdoor en mixen maar
Reactie op Tauriel Daarvoor hoef je geen bouillon blokjes te gebruiken.
Die nieren kunnen al ...
Daarom was ik ook op zoek naar de Zero Salt versies zoals ik in mijn bericht zette.
Maar never mind, ik heb inmiddels zonder gebruikt.
Bij Ekoplaza heb je gezonde bouillonblokjes, zonder gist, suikervrij, zonder palmolie van het merk Natur compagnie
B.v. het groentebouillon blokje zonder zout: Natur Compagnie Groentebouillon zonder zout
Reactie op Ses88 Bij Ekoplaza heb je gezonde bouillonblokjes, zonder gist, suikervrij, zonde ...
Oh thnx voor de tip!
Als je graag zoiets wil geven aan je kindje zou ik beenmerg roosteren dat is zo klaar of inderdaad zelf bouillon trekken.
Denk dat ik zelf ook maar eens beenmerg ga roosteren om te proeven heb het nooit ander gegeten als bouillon 馃