14 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben eerst 7 kg afgevallen en nu 2 aangekomen ofzo. Zolang je vk zich geen zorgen maakt, lijkt me er niks aan de hand

2 jaar geleden

Ik heb dit ook, ben morgen 28wkn. Vanmorgen het gevraagd bij de gynaecoloog, de kleine weegt voldoende, heeft de juiste lengte. Dus ik hoefde mij geen zorgen te maken zei hij…

2 jaar geleden

Ik ben ook nog niet veel aangekomen. In het eerste trimester schommelde mijn gewicht heel de tijd rond het startgewicht en nu in het tweede trimester tot nu toe 2 aangekomen. Ik eet ook wel moeilijker sinds het begin van de zwangerschap (snel een vol gevoel en/of misselijk) en waar ik vroeger 's avonds voor tv wel wat durfde te snoepen gebeurt dit nu niet meer. Mijn buik groeit wel heel goed dus dan ben ik in theorie afgevallen denk ik.

2 jaar geleden

Ik ben in het begin heelveel aangekomen maar sinds een paar weken kom ik niks meer aan terwijl ik gewoon hetzelfde eet..

2 jaar geleden

Ik ben ook nog steeds niet weer op mijn begingewicht (al was dat wel een stuk meer dan bij jou 🙈) Ben nu 27 weken, in de eerste weken 4 kilo afgevallen en daar ook heel lang op blijven hangen, nu de laatste 5-6 weken komt er heel langzaam wat bij maar nog steeds een kilo minder dan 27 weken geleden…. Verloskundige vond het prima van de week, baby groeit goed en ik kom nu langzaam wel aan dus ze was tevreden…

2 jaar geleden

Reactie op Deesjee

Ik ben ook nog steeds niet weer op mijn begingewicht (al was dat wel een st ...
Ja mijn bmi is laag. Daarom krijg ik ook groeiechos 😀 Maar dat is en mijn bouw en ik slik medicatie voor mijn schildklier. Maar ik had verwacht/gehoopt dat ik nu met mijn zwangerschap lekker wat aan kwam🤣😀 en dat het dan ook wat na de bevalling bleef

2 jaar geleden

Ik ben ook nog maar 3 kilo aangekomen en ben nu 26+4. Al heb ik een hoog bmi dus ik vind het helemaal niet erg 🤭 De kleine pakt toch wat ie nodig heeft en zolang die goed groeit in je buik, hoef je je geen zorgen te maken.

2 jaar geleden

Ik ben door extreme misselijkheid eerst 8 kilo afgevallen, daarvan zijn er nu weer iets van 3 aan. Dus nog steeds -5. Wel hoog bmi, dus vind het zelf ook niet zo'n punt. Kindje groeit heel goed, dus maak me daar ook geen zorgen om

2 jaar geleden

Ik ben ook nog niks aangekomen. Was aan het begin iets afgevallen dat is er al wel weer aan, nu zit ik op m'n gewicht waar ik altijd op zat. Bijna 29 weken zwanger 😊 zolang de baby het goed doet maak ik me geen zorgen!

2 jaar geleden

Ik zit nu ook pas net aan +2 kg met bijna 26 weken. Was er wel bijna 3 afgevallen dus eigenlijk dus 5 aangekomen maar 2 op het startgewicht. Mijn ervaring is van mn vorige zwangerschap dat het vanaf nu wel snel gaat. Had tegen het 3e trimester dat ik een kilo in de week aankwam haha. Uiteindelijk +15 vorige keer. Zie ik nu niet echt meer gebeuren maar heb het ook losgelaten. Was toen ook binnen een week na de bevalling 10kg eraf.

2 jaar geleden

Ik begon met 69 kilo en weeg nu 73. Mijn verloskundige zegt dat gewicht helemaal niets zegt. Daar hoef je niet naar te kijken volgens haar. In ieder geval geen zorgen over maken. Je hoort tijdens je echo's hoe de groei van je kindje gaat en zolang dat goed gaat is er niets aan de hand als je maar paar kilo ben aangekomen. Iedereen is anders.

2 jaar geleden

Ik ben nu 24 weken zwanger. Tot week 22 niks aangekomen en nu binnen 2 weken 7 kilo (van 53 naar 60 kilo)! Het komt vanzelf!

2 jaar geleden

Ik begon met 69 kilo en weeg nu 73. Mijn verloskundige zegt dat gewicht hel ...
Inderdaad. Mijn verloskundige vraagt ook helemaal niet naar het gewicht. Alleen een startgewicht moeten doorgeven verder hou ik het gewoon zelf bij maar ze vraagt er totaal niet naar.

2 jaar geleden

Nou ik ben in 2e trimester ook geen negen kg aan gekomen hoor😉 zit inmiddels op week 28 en tot nu toe 3,5 kg aangekomen. En de placenta ligt al hoger dan mijn termijn dus dat zou kunnen betekenen dat mijn kindje als groter is dan "hoort" dus die kg's zeggen echt niks! Wees blij dat het er niet aanvliegt alles wat er bij komt moet er weer af ook