7 Reacties
2 jaar geleden
Hoe oud is je dochter? Kinderen zijn "pas" met 5 jaar leerplichtig, dus tot en met 4 jaar hoef je het alleen aan de groepsleerkracht (en directie) door te geven en niet de offici毛le administratie te doen.
Mijn tip: check het even bij de groepsleerkracht/directie/IB'er. Een mailtje sturen/belletje doen
P.S.: ik ben basisschooljuf geweest, tot 2 jaar terug (nu werk ik als docent in het VO)
2 jaar geleden
Reactie op ACA_Apollonia
Hoe oud is je dochter? Kinderen zijn "pas" met 5 jaar leerplichtig, dus tot ...
Mijn dochter zal 7 zijn als haar broertje wordt geboren 馃槉. Ik zal het even checken met haar leerkracht maar wat ik van jou begrijp moet er dus wel een offici毛le aanvraag worden gedaan?
2 jaar geleden
Reactie op Maxim Bennet- Hagedorn
Mijn dochter zal 7 zijn als haar broertje wordt geboren 馃槉. Ik zal het even ...
Ik durf het niet te zeggen. Ik verwijs ouders met deze vragen altijd door naar mijn leidinggevende xD
Eigenlijk heb je dus niets aan mijn antwoord; sorry!
2 jaar geleden
Reactie op Maxim Bennet- Hagedorn
Mijn dochter zal 7 zijn als haar broertje wordt geboren 馃槉. Ik zal het even ...
Als leerkracht zou ik je inderdaad doorsturen naar de directie. Vorig jaar had ik een leerling in groep 8, zij kreeg de dag na de geboorte verlof, mijn directeur doet vaak niet super moeilijk bij dit soort dingen. Weet dus niet of je er ook officieel verlof voor krijgt. Zou het wel gewoon vragen. Daarvoor een dag ziek melden is heel gek.