16 Reacties

2 jaar geleden

Hallo, ik heb echt precies hetzelfde en ben 7 weken nu. Maakte me ook mega zorgen maar verloskundige heeft me gerustgesteld.. bloeden is nu gestopt… hoeft niet meteen het ergste te zijn dus blijf rustig. En probeer niet teveel te stressen want je kunt nu niets doen.. als je lichaam het afstoot is het ook niet zomaar maar zo ver is het nu nog lang niet probeer zo maar te denken :) bij mij is het zondag gebeurd en ik heb vandaag gebeld kan nergens terecht donderdag pas eerste echo :(

2 jaar geleden

Ja! Hier ook ervaren afgelopen week. Sinds vorige week woensdag lichtroze afscheiding 2x bij afvegen, op donderdag niks, vrijdag buikkrampjes met lichtroze/bruine afscheiding wat aan heeft gehouden tot en met vanochtend. Vanmiddag om 14 uur had ik de eerste echo staan bij 7w2d en alles was goed met de kleine. Ze gaven aan dat de bloeding afkonstig was van de baarmoedermond. Geen reden tot paniek. Baarmoeder en de kleine zagen er goed uit! Hartslag en groei liggen op schema. Hopelijk geldt dit ook voor jou en heb je morgen wat geruststelling dmv de echo 🍀

2 jaar geleden

Hi Josita, Voor de afwisseling heb ik een positieve ervaring voor je. Ik had dit met 8 weken. Volledig in de stress natuurlijk. Geen drol aan de hand bleek uiteindelijk. Waarschijnlijk iets te hard geniest, gek gedaan in mn slaap of wat dan ook. Laat het asjeblieft los. Zolang er geen gekkige donkere stolsels bij zitten zit het helemaal goed. Mijn verloskundige vond me gek dat ik haar niet had gebeld want ze had me met alle liefde gerustgesteld dmv een echo. Misschien wanneer dat voor jou helpend is kun je hier om vragen? Groetjes!!

2 jaar geleden

Poe hee ja wat is dit eng !! Ik heb hiervoor een miskraam gehad. Maar jullie stellen me toch wel even gerust. Fijn om al snel wat ervaringen te horen ❤️. Ik zal morgen een update geven !!

2 jaar geleden

Reactie op josita

Poe hee ja wat is dit eng !! Ik heb hiervoor een miskraam gehad. Maar julli ...
Heel veel succes morgen! 🍀

2 jaar geleden

Hee , meschien stelt dit je gerust ik heb al een aantal weken lichtroze bloedverlies maar wel 2 hele mooie echo’s gehad ze blijven zeggen tegen mij dat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb dus meschien jij ook wel of zoals andere al zeiden door niezen bijvoorbeeld kan het ook al komen, heel veel suc6 morgen 🙏

2 jaar geleden

Hoi ben ik weer! Gister ben ik langs de verloskundige geweest. Het zag er allemaal goed uit. Embryo is gegroeid en het hartje horen en zien kloppen. Bedankt voor het geruststellen allemaal ❤️.

2 jaar geleden

Fijn! Nu proberen te genieten!

2 jaar geleden

Reactie op josita

Hoi ben ik weer! Gister ben ik langs de verloskundige geweest. Het zag er a ...
Jeej! Fijn dat alles goed is 🤍

2 jaar geleden

Ha meiden! Wat fijn om dit te lezen. Ben zelf vandaag precies 7 weken en dit is m’n eerste zwangerschap. Nog geen echo gehad en ben op vakantie dus heb pas volgende week maandag m’n eerste echo. Nu heb ik sinds gister wat bloedverlies, maar we hebben het ook “gezellig” op vakantie dus hopelijk is het de baarmoedermond die wat beschadigd is en zit het verder goed. Jullie verhalen helpen me in ieder geval iets minder te stressen 🫣

2 jaar geleden

Hoi!. Hier ook hetzelfde. Bijna 8 weken zwanger en sinds afgelopen donderdag (licht) bloedverlies met stolsels. Merk dat het mij bezig houdt. As woensdag hebben wij onze 1 echo.

2 jaar geleden

Ik had net bij afvegen een heel klein roze kleurtjes maar meerderheid was het een vrij doorzichtige slijpverlies.. ik was al bang maar wat ik hier lees maakt mij al wat gerust , mijn eerste echo is pas 24 augustus ik ben zo onrustig omdat het nog zo lang duurt, ik ben nu pas 7 weken

2 jaar geleden

Zo fijn dit forum! Ik ben 7+4 en heb overmorgen mijn eerste echo en nu ook rozerode afscheiding. Niet veel, met inlegkruisje op te vangen. Iets zeurende buikpijn maar stelt weinig voor. Toch maak je je zorgen, het spookt. Eerste zwangerschap na 2.5 jaar fertiliteitstraject dus spanning is er sowieso wel, en in het begin ook al dagen bloedverlies gehad. Jullie berichtjes geven wat moed! :)

2 jaar geleden

Reactie op Tientje92

Hoi!. Hier ook hetzelfde. Bijna 8 weken zwanger en sinds afgelopen donderda ...
Hoi tientje, is het alweer gestopt? Bij mij duurde het 2 dagen.

2 jaar geleden

Reactie op josita

Hoi tientje, is het alweer gestopt? Bij mij duurde het 2 dagen.
Hoi hoi.. Nee, helaas niet. Het is al bijna een week. Gisteren met de verloskundige overlegd en kon ipv morgen gisteren al een inwendige echo laten maken. We hebben een kloppend hartje gezien😄. Ze kon niet zien waar het bloedverlies dan wel vandaan zou kunnen komen. Ben wel terug gezet van 8 weken naar 7 weken zwanger..

2 jaar geleden

Reactie op Tientje92

Hoi hoi.. Nee, helaas niet. Het is al bijna een week. Gisteren met de verlo ...
Ah wat goed een kloppend hartje is goed nieuws!!