46 Reacties
7 maanden geleden
Hier nu net gehad, dus hopelijk valt het mee. Misschien een tip voor de volgende keer. Bij ons hebben ze er helemaal rekening mee gehouden dat het voor ons vakantie is met genoeg tijd ertussen, mocht ze ziek worden. Misschien handig om zo te plannen voor de volgende keer ?
7 maanden geleden
Bij ons vroeg ze wel nadrukkelijk bij het maken van de afspraak of we niet op vakantie gaan erna etc.
Mijn oudste was wel beetje ziek ervan en zere beentjes.
7 maanden geleden
Ik zou hem gewoon verplaatsen voor de zekerheden en paar weken moet het verschil niet maken!
7 maanden geleden
Reactie op !nathaliee
Bij ons vroeg ze wel nadrukkelijk bij het maken van de afspraak of we niet ...
Ja hier hetzelfde. Ze heeft de prik bijna een maand voor de vertrekdatum ingepland.
7 maanden geleden
Woensdag hier de vaccinatie gehad en na 2 dagen flinke koorts (40 graden) en echt ziek ervan. Nu 38 graden en ietsjes beter. Van het ene vaccin kunnen ze na 2 dagen reactie krijgen en de andere later.. ik hoop dat we niet nog een reactie gaan krijgen. Wat betreft met vakantie zou ik de afspraak verzetten.
7 maanden geleden
Mijn dochter heeft ze op 8 april gehad en haar piek van verhoging en lamlendigheid is nu!
7 maanden geleden
Wij zitten vandaag op dag 5, woensdag de prik gehad. So far so good en geen bijwerkingen 🤷🏼♀️🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op Carly90
Zal toch niet van de vaccinatie komen? Zo lang er tussen.
Tussen dag 5 en 12 kan er een reactie ontstaan na de BMR vaccinatie. Bij andere vaccinaties is dit vaak binnen 48 uur!
7 maanden geleden
Reactie op Shenkieindekoelkast
Tussen dag 5 en 12 kan er een reactie ontstaan na de BMR vaccinatie. Bij an ...
Dan bedoelde je vast mei in plaats van april :)