46 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben ook heel erg benieuwd! Ons dochtertje krijgt volgende week ook haar BMR vaccinatie.

7 maanden geleden

Bij de eerste nauwelijks wat van de gemerkt

7 maanden geleden

Hier viel het reuze mee. Na een dag of 6 wat verhoging. Meer geslapen dan normaal maar met een zetpilletje was het heel goed te doen! Eigenlijk niet anders dan andere prikjes. Maar ieder kindje is anders natuurlijk!🍀

7 maanden geleden

Hier heeft hij geen last gehad, maar wel als bijwerking huiduitslag ongeveer twee weken na de prik. Ik las dat ongeveer 5% die bijwerking kan hebben. Hij had hier zelf helemaal geen last van! Hij kreeg alleen vlekjes over zijn lichaam, maar geen koorts of andere klachten.

7 maanden geleden

Hier nu net gehad, dus hopelijk valt het mee. Misschien een tip voor de volgende keer. Bij ons hebben ze er helemaal rekening mee gehouden dat het voor ons vakantie is met genoeg tijd ertussen, mocht ze ziek worden. Misschien handig om zo te plannen voor de volgende keer ?

7 maanden geleden

Bij ons vroeg ze wel nadrukkelijk bij het maken van de afspraak of we niet op vakantie gaan erna etc. Mijn oudste was wel beetje ziek ervan en zere beentjes.

7 maanden geleden

Ik zou hem gewoon verplaatsen voor de zekerheden en paar weken moet het verschil niet maken!

7 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Bij ons vroeg ze wel nadrukkelijk bij het maken van de afspraak of we niet ...
Ja hier hetzelfde. Ze heeft de prik bijna een maand voor de vertrekdatum ingepland.

7 maanden geleden

Vandaag is het dag 9 na de prik en vandaag heeft mijn zoon verhoging en is wat hangerig. Bij het CB gaven ze aan dat dit tussen dag 5 en dag 12 kan plaats vinden. Ik dacht even dat mijn zoon nergens last van zou krijgen haha

7 maanden geleden

Woensdag hier de vaccinatie gehad en na 2 dagen flinke koorts (40 graden) en echt ziek ervan. Nu 38 graden en ietsjes beter. Van het ene vaccin kunnen ze na 2 dagen reactie krijgen en de andere later.. ik hoop dat we niet nog een reactie gaan krijgen. Wat betreft met vakantie zou ik de afspraak verzetten.

7 maanden geleden

Hier nu vijf dagen na de BMR prik en wel echt koortsig en hangerig, hopelijk voelt ze zich snel beter!

7 maanden geleden

Mijn dochter heeft ze op 8 april gehad en haar piek van verhoging en lamlendigheid is nu!

7 maanden geleden

Wij zitten vandaag op dag 5, woensdag de prik gehad. So far so good en geen bijwerkingen 🤷🏼‍♀️🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op Shenkieindekoelkast

Mijn dochter heeft ze op 8 april gehad en haar piek van verhoging en lamlen ...
Zal toch niet van de vaccinatie komen? Zo lang er tussen.

7 maanden geleden

Hier een week geleden gehad en nu koorts en huiduitslag/droge huid. 😢

7 maanden geleden

Hier ook vorige week maandag gehad en vanavond koorts. Gelukkig hebben we wel nog genoten van ons dagje Efteling en was hij ook bij thuiskomst gewoon vrolijk ondanks de verhoging/koorts.

7 maanden geleden

9 mei vaccinatie gehad en tot zo ver nog niets gemerkt. Hoop dat het zo blijft. Overigens bij mijn oudste zoontje destijds ook geen bijwerkingen.

7 maanden geleden

Reactie op Carly90

Zal toch niet van de vaccinatie komen? Zo lang er tussen.
Tussen dag 5 en 12 kan er een reactie ontstaan na de BMR vaccinatie. Bij andere vaccinaties is dit vaak binnen 48 uur!

7 maanden geleden

Wij zaten op dag 14 na de prik, gister avond kreeg hij koorts

7 maanden geleden

Reactie op Shenkieindekoelkast

Tussen dag 5 en 12 kan er een reactie ontstaan na de BMR vaccinatie. Bij an ...
Dan bedoelde je vast mei in plaats van april :)