28 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik de bodycream van Loveli! Zo fijn. Ze hebben een speciale babylijn (Poppy Love). Zonder troep en zonder parfum!
Ik gebruik die van la roche posay voor beide kinderen

vorig jaar

Weleda baby!

vorig jaar

Reactie op Shenkieindekoelkast

Ik gebruik die van la roche posay voor beide kinderen
Deze had ik inderdaad ook voor mijn dochter met gevoelige huid, super spul!

vorig jaar

Uncover skincare bodylotion van Jetske Ultee!

vorig jaar

Reactie op mahmoud1

Deze had ik inderdaad ook voor mijn dochter met gevoelige huid, super spul! ...
Welke hebben jullie hiervan? Ik heb bij de apotheek wat testers gekregen net dus even proberen van het weekend 🤞🏼

vorig jaar

Cetomacrogol crème (o.a. bij Kruidvat of apotheek) of de vettere variant vaseline cetomacrogol crème (bij apotheek): hebben geen parfum en wordt bijvoorbeeld ook gegeven bij droge huid bij eczeem. Het is erg vet en heeft geen onnodige toevoegingen

vorig jaar

Wil je perse bodylotion? Ik gebruik het ivm gevoelige huid vrijwel nooit.. en doe m'n kindje ook heel weinig in bad. Als ik wat gebruik is het frambozen-zalf van Puur Gelukstore of wat olie van Loveli. Verder gebruik ik Naif billen creme voor plekjes.

vorig jaar

Mijn dochter heeft ook een gevoelige huid. Ik gebruik de baby skin oil van Neutral. Daar zit geen troep in en gaat goed hier 😊

vorig jaar

Reactie op Boterbloem4321

Cetomacrogol crème (o.a. bij Kruidvat of apotheek) of de vettere variant va ...
Klopt! Dit heb ik zelf ook voor mijn eczeem. Ik hoop ook niet dat hij dat heeft😢

vorig jaar

Reactie op Joelez

Wil je perse bodylotion? Ik gebruik het ivm gevoelige huid vrijwel nooit.. ...
Ik heb frambozen zalf van Berivita en de shea butter. Maar hij is snel warm dus wou iets wat iets minder vet is dan dat maar wel voedend. Beetje lastige zoektocht idd. Voor z'n billetjes heb ik Dr Leenarts.

vorig jaar

Shea butter! Wel de pure variant bv van natural heroes of holistic doula

vorig jaar

Reactie op gaia

Shea butter! Wel de pure variant bv van natural heroes of holistic doula
Een olie trekt sneller in is mijn ervaring. Bv calendula olie van blauwe huis

vorig jaar

Kokosolie, voor in bad en insmeren. 100% natuurlijk, goed voor eczeem, allergieën en zelfs spruw en ruikt ook nog eens heerlijk. Wij gebruiken alleen dat en bepanthen voor de billetjes.

Reactie op SamZ88

Welke hebben jullie hiervan? Ik heb bij de apotheek wat testers gekregen ne ...
Deze! Icm de doucheolie van dezelfde lijn. De eczeem van mijn zoontje is als sneeuw voor de zon verdwenen

vorig jaar

Ik gebruik amandelolie. Geen toevoegingen, je kan lang met zo'n fles doen en trekt goed in. https://www.chi.nl/amandel-plant-olie-bio.html

vorig jaar

Reactie op SamZ88

Welke hebben jullie hiervan? Ik heb bij de apotheek wat testers gekregen ne ...
Lipikar baume, hopelijk helpt het bij jullie ook 🤗

vorig jaar

Ik gebruik d skin lijn nappy balm voor eczeem en wondjes etc. En weleda bodylotion gezichtscreme etc.

vorig jaar

Kijk eens op de website van Hemnature. Ik heb alles daarvan

vorig jaar

Incia heeft een hele fijne! Verkrijgbaar via Hemnature.