Wie heeft goeie tips qua bodylotion voor baby's?
Ik gebruikte pure sheabutter maar dat is net wat te vet voor komende dagen. Hij is vrij gevoelig qua velletje dus wil absoluut niet iets met parfum oid.
Zie door de bomen het bos niet meer qua verzorgingsproducten
🙈
Cetomacrogol crème (o.a. bij Kruidvat of apotheek) of de vettere variant vaseline cetomacrogol crème (bij apotheek): hebben geen parfum en wordt bijvoorbeeld ook gegeven bij droge huid bij eczeem. Het is erg vet en heeft geen onnodige toevoegingen
Wil je perse bodylotion? Ik gebruik het ivm gevoelige huid vrijwel nooit.. en doe m'n kindje ook heel weinig in bad. Als ik wat gebruik is het frambozen-zalf van Puur Gelukstore of wat olie van Loveli. Verder gebruik ik Naif billen creme voor plekjes.
Wil je perse bodylotion? Ik gebruik het ivm gevoelige huid vrijwel nooit.. ...
Ik heb frambozen zalf van Berivita en de shea butter. Maar hij is snel warm dus wou iets wat iets minder vet is dan dat maar wel voedend. Beetje lastige zoektocht idd. Voor z'n billetjes heb ik Dr Leenarts.
Kokosolie, voor in bad en insmeren. 100% natuurlijk, goed voor eczeem, allergieën en zelfs spruw en ruikt ook nog eens heerlijk. Wij gebruiken alleen dat en bepanthen voor de billetjes.