11 Reacties

2 maanden geleden

Rapley is ontdekken. Soms gaat er bij ons dochtertje er ook niks in, soms heel veel. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Rapley is ontdekken. Soms gaat er bij ons dochtertje er ook niks in, soms h ...
Ja dat is zo! Maak me afentoe alleen beetje druk dat hij dus echt zo goed als niks binnenkrijgt.. naast de bv dan

2 maanden geleden

Weet niet of het helpt, maar eventueel met twee lepels? 1 voor hem en 1 voor jou?

2 maanden geleden

Reactie op MIJ91

Weet niet of het helpt, maar eventueel met twee lepels? 1 voor hem en 1 voo ...
Thanks voor de tip, dit helaas ookal geprobeerd idd ..😝 geen succes helaas

2 maanden geleden

Reactie op Minaeliz

Ja dat is zo! Maak me afentoe alleen beetje druk dat hij dus echt zo goed a ...
Snap ik hoor! Heb ik ook op dagen dat ze niet wil. 😅

2 maanden geleden

Zou het helpen om wat eten op de achterkant van zijn lepel te smeren? Geen idee hoor 🤣🤣

2 maanden geleden

Het idee van Rapley is ook dat er niet zoveel in gaat in het begin! Je kan het ook combineren (doen wij).. dus zoals vanavond: eerst een half potje van een lepel. Daarna als wij eten krijgt ze een stuk komkommer, een stuk puntpaprika en een stukje stokbrood en zit ze heerlijk eigenwijs mee te eten.

2 maanden geleden

Bij mij wilde ze niet echt van lepeltje dus ik heb probeert gewoon met mij hand en zo eet ze graag 😂😅en ze kan spelen met haar lepeltje

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Zou het helpen om wat eten op de achterkant van zijn lepel te smeren? Geen ...
Haha goeie!! Ook geprobeerd en dan is het vooral uitsmeren geblazen maar naar zn mond brengen doet ie dan niet.. 🤔

2 maanden geleden

Reactie op MagdaL

Bij mij wilde ze niet echt van lepeltje dus ik heb probeert gewoon met mij ...
Je wordt vanzelf creatief idd😂👏🏽 maar prima als het werkt! Ga het proberen haha thanks

2 maanden geleden

Reactie op Joelez

Het idee van Rapley is ook dat er niet zoveel in gaat in het begin! Je kan ...
Wat fijn zeg 😀 Combi wilde ik ook doen idd! Wellicht dat ik nog potjes kan proberen, heb tot nu toe alles zelf gemaakt maar wie weet..!