596 Reacties

één maand geleden

Reactie op MTB24

Mijn baby van 3 weken oud heeft net zijn regeldagen achter de rug. Ik ben n ...
Ja dat kan zeker

één maand geleden

Mijn baby is bijna 4 weken en vandaag had ze een groene poepluier.. is dit normaal?

één maand geleden

Reactie op Yssiim

Mijn baby is bijna 4 weken en vandaag had ze een groene poepluier.. is dit ...
Ja, zolang het niet grijs is maakt het niet uit!

één maand geleden

Ik voed nog niet op verzoek, maar om de 2-3 uur. Ik herken de hongersignalen tussendoor nog niet zo goed, of mijn kindje laat het niet zo duidelijk zien. Net heb ik hem bij twijfel aangelegd en toen heeft hij 5 minuten goed gedronken en is daarna in slaap gevallen. Wat doen jullie dan met de voedingstijd? De tijd voor die 5 min aanhouden?

één maand geleden

Reactie op Yssiim

Mijn baby is bijna 4 weken en vandaag had ze een groene poepluier.. is dit ...
Jazeker, misschien heb jij iets groens gegeten? Zoals spinazie ofzoiets?

één maand geleden

Reactie op Yssiim

Mijn baby is bijna 4 weken en vandaag had ze een groene poepluier.. is dit ...
Ja, ze heeft dan wat meer 'voormelk' gehad die is wat suikerrijker en wat minder vet. Waarschijnlijk omdat je borsten wat voller waren.

één maand geleden

Tips bij spruw ? Ik denk dat het beginnende spruw is. Nu gebruik ik al kokosolie..maar misschien de verkeerde ? Ik heb die van de ah. Bio today ontgeurt... Ik las dat je xtra vierge moest hebben naar weet niet of deze dan goed is... Anders stuur ik morgen even mijn vriend naar de tuinen/Eko plaza voor dat. Of evt naar de apotheek ?

één maand geleden

Reactie op Sammmi

Tips bij spruw ? Ik denk dat het beginnende spruw is. Nu gebruik ik al koko ...
Puur bosbessen sap smeren! Je zou inderdaad ook via huisarts naar apotheek kunnen, echter moet je dan wel opletten dat jullie beiden iets krijgen. Anders blijft de besmetting heen en weer gaan

één maand geleden

Reactie op Sammmi

Tips bij spruw ? Ik denk dat het beginnende spruw is. Nu gebruik ik al koko ...
Je moet juist niet de ontgeurde hebben want die zijn bewerkt en hebben dus geen functie. Kokosolie extra virgin met de geur nog. Anders heeft het geen werkzame stoffen. Je zou ook nog met een wattenstaafje bosbessensap of sinasappelsap kunnen smeren want schimmels houden niet van zuur. Wij hebben helaas beide spruw waar m’n dochter last van heeft dus zijn gister begonnen met nystatine!

één maand geleden

Reactie op Nan1993

Ik voed nog niet op verzoek, maar om de 2-3 uur. Ik herken de hongersignale ...
Ik houd zelf geen tijd bij en kijk dus ook niet op de klok. Ik voed op haar en mijn verzoek dus overdag zit er nooit echt langer dan 2 uur tussen. Bij elke kik leg ik haar aan. Je kan je kindje gewoon aanleggen wanneer jij ook wat drinkt of even zit voor de tv/boek/op de bank, of voor je weg gaat.

één maand geleden

Reactie op Sammmi

Tips bij spruw ? Ik denk dat het beginnende spruw is. Nu gebruik ik al koko ...
Deze heb ik, ook van de AH. Ik smeer dit afwisselend met nystatine. Ellende die spruw 😖

één maand geleden

Reactie op Nikki89

Deze heb ik, ook van de AH. Ik smeer dit afwisselend met nystatine. Ellende ...
Deze hadden ze niet bij onze ah.maaar ik stuur hem wel ff naar de grotere evt de tuinen.. dankjewel..

één maand geleden

Reactie op Jill1503

Je moet juist niet de ontgeurde hebben want die zijn bewerkt en hebben dus ...
Stuur hen wel ff naar de tuinen..dankjewel voor de tips..ik laat hem gelijk ff alles meenemen haha

één maand geleden

Mijn zoontje heeft echt een voorkeursborst. Rechts drinkt hij prima en rustig, links heel vaak super onrustig, loslaten, weer aanhappen, zwaar ademhalen, wegdraaien.. meer die hier last van hebben?

één maand geleden

Iemand die mee kan kijken naar de luier van me dochter van 3 weken. Is dit normaal? Volledig bv. Laatste dagen veel overstuur

één maand geleden

Moet de 2e borst altijd helemaal soepel worden gedronken?

één maand geleden

Reactie op Nikki89

Deze heb ik, ook van de AH. Ik smeer dit afwisselend met nystatine. Ellende ...
Haha wij hebben exact dezelfde en doen dit ook met nystatine. En dan ook nog miconazol zalf op mijn tepels en haar billen. Echt VRESELIJK!!!

één maand geleden

Reactie op s19891

Iemand die mee kan kijken naar de luier van me dochter van 3 weken. Is dit ...
Is gewoon prima. Kan zijn dat ze krampjes heeft en het groen kan komen van voormelk, of juist spinazie dat jij eet. Alles wat geel groen mosterd kleur is, is gewoon prima! Ik heb wel eens met mijn zoontje (nu 2) echt neon groene luiers gehad. Zolang het niet wit grijs rood of zwart is, is het prima!

één maand geleden

Reactie op Nan1993

Moet de 2e borst altijd helemaal soepel worden gedronken?
Als je voed op verzoek bepaalt je kindje gewoon wat hij tot zich neemt. Mijn dochter drinkt een borst dus de andere borst is voller en blijft voller tot er uit gedronken wordt. Je productie stelt zich af aan je kindjes zijn/haar wens. Als je kind behoefte heeft aan 2 borsten dan regelt die dat zelf, soms hebben de genoeg aan een en dan blijft de ander voller. Alles is prima zolang je kind tevreden is en goed groeit.

één maand geleden

@Jill1593, hoe is het afgelopen bij jou ivm de groei die afboog?