60 Reacties

4 maanden geleden

Na 4,5 maand nu :)

4 maanden geleden

Ons zoontje is ook 5,5 maand (wel tweede kindje) en ik heb ook nog geen menstruatie gehad.

4 maanden geleden

Hier ook 5,5 maand, maar ook nog geen menstruatie. Hopelijk blijft het nog minimaal 2 maanden uit. zou fijn zijn voor op vakantie 🤗

4 maanden geleden

Bij mijn eerste heb ik tot 6mnd gevoed en werd ik 9m na de bevalling ongesteld. Nu heb ik met 3,5m een spiraal laten zetten, dus hoe het nu gaat is niet zo relevant voor je

4 maanden geleden

Bij mijn eerste en tweede na 4 maanden alweer helaas 😜 maar ik ken ook dames waarbij het pas weer terug kwam toen ze helemaal gestopt waren. Alles is mogelijk daarin.

4 maanden geleden

Ik was met 7 weken alweer ongesteld 🙈 maar had begrepen dat bij een jaar voeden op verzoek het gemiddelde vaak rond de 15mnd zit. Maarja, zodoende echt heel erg wisselend per persoon.

4 maanden geleden

Bij mijn eerste was ik na 9 maanden weer voor het eerst ongesteld. Zit nu op 5 maanden en voor nu is er nog niets gebeurt dus hopelijk blijft het ook nog even weg :).

4 maanden geleden

Hier werd ik bij beide kids pas ongesteld na het stoppen van de bv. Dat was bij kind 1 met 9 mnd en kind 2 met 18 mnd.

4 maanden geleden

Ik was naar 6 weken en 1 dag al weer ongesteld

4 maanden geleden

Een dag voordat hij 7 weken was alweer ongesteld maar inmiddels bijna 5 maanden en niet nogmaals ongesteld geworden. Vind ik wel een voordeel. Bij de oudste was het ook pas met 8/9 maanden dat het weer een keer begon (ook onregelmatig) toen ik wat minder voedingen ging geven

4 maanden geleden

Na 3weken 🤣

4 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 5 maanden, ik geef voornamelijk bv maar ook kv, en bij mij is het nog niet begonnen

4 maanden geleden

Helaas al toen ze precies 5 maanden was een hele kleine menstruatie gehad 😝 hopelijk duurt het weer even tot de volgende/echte ronde hehe. Ik begreep volgens mij van mijn verloskundige dat kolven er ook voor kan zorgen dat je weer ongesteld wordt. Ik kolf wel op de 2 dagen dat mijn dochtertje naar de opvang is.

4 maanden geleden

Bij m’n eerste twee kids pas nadat ik volledig was gestopt met de borstvoeding (na 12 maanden en na 15 maanden). Nu na 5 maanden ook nog geen menstruatie te bekennen

4 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Helaas al toen ze precies 5 maanden was een hele kleine menstruatie gehad � ...
Ik kolf inmiddels alweer 3 maanden in principe fulltime (baby is 5 maanden nu) maar leg ook nog 1x per dag aan, maar ook nog niet ongesteld geworden

4 maanden geleden

Hier na 9 weken alweer, ik heb er alweer 4 rondes opzitten. Bij de vorige twee ook na 10-12 weken. Helaas voor mij.

4 maanden geleden

Vorige keer na 9 maanden, terwijl ik toen nog borstvoeding gaf. Nu bijna 6 maanden verder en nog steeds niets, hopelijk blijft het voorlopig nog even weg.

4 maanden geleden

Vorige keer pas ongesteld nadat ik stopte met bv. 13 maanden bv gegeven. Heeeeerlijk!

4 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 5 maanden en ik ben ook nog niet ongesteld. Mag nog wel even zo blijven van mij :P

4 maanden geleden

Bij mijn eerste na 13 maanden voor het eerst weer ongesteld geworden en toen meteen weer zwanger geraakt. 🙈🤭 Toen stopte de oudste met de bv omdat mijn melk door de zwangerschap waarschijnlijk anders smaakte. Bij mijn tweede kindje heb ik naast de borstvoeding op een gegeven moment ook kv gegeven waardoor ik net iets eerder ongesteld ben geworden. Volgens mij was dat rond 11 maanden. Nu 5,5 maanden pp en nog niet weer ongesteld geworden.