60 Reacties
4 maanden geleden
Vanaf de eerste maand bloedde ik 1 dag per maand en sinds maand 3/4 bloed ik iets langer
4 maanden geleden
Reactie op Ebru1993
Mijn dochter is bijna 5 maanden, ik geef voornamelijk bv maar ook kv, en bi ...
Hier ongeveer hetzelfde. Vanaf week 8, 2 bv vervangen door kv. Nu nog steeds 2 kv en 4 bv, al een week of vier geen nachtvoeding meer. Ondertussen is ze bijna 6 maanden en nog geen menstruatie te bekennen 🤷🏼♀️
4 maanden geleden
Bij mn eerste 2 rond de 6 maanden. Dus over een maand moet ik weer aan de bak vrees ik.
Grappig om zoveel totaal verschillende antwoorden te zien! Het vrouwelijk lichaam is een bizar mysterie.
4 maanden geleden
Bij beide kinderen binnen 7 weken! Getuigd van een goede hormonale balans denk ik dan😆
4 maanden geleden
Bij mijn oudste 2 rond 9 maanden, mijn jongste is nu bijna 6 maanden dus hoop dat het nog eventjes duurtt
4 maanden geleden
Bij mijn oudste 2 rond 9 maanden, mijn jongste is nu bijna 6 maanden dus hoop dat het nog eventjes duurt
4 maanden geleden
2x heel licht wat verlies gehad, maar nog geen volwaardige menstruatie, baby is nu 5,5 maand. Bij mijn vorige duurde het 6 maanden. En bij mijn eerste was hij direct al terug.
4 maanden geleden
Vorige bevalling na 10 maanden pas (begon met 9 maanden met afbouwen).
Nu bijna 6 maanden van de tweede bevallen en nog niet ongesteld en geef fulltime borstvoeding.