60 Reacties

4 maanden geleden

Na 6 maanden nog niet

4 maanden geleden

1e: 9 maanden 2e: 10 maanden 3e: nu 6 maanden en nog geen cyclus terug.. Het kwam steeds weer op gang als ik overdag stopte met kolven op werk, dus er op werkdagen langer tussen bleef.

4 maanden geleden

Ik geef fulltime borstvoeding me zoontje is nu 5 maanden en met 4 maanden begon mijn menstruatie 🥲

4 maanden geleden

Vanaf de eerste maand bloedde ik 1 dag per maand en sinds maand 3/4 bloed ik iets langer

4 maanden geleden

Ik dacht na een week of 6 ofja ik weet bijna zeker dat het een menstruatie was. Dat was de enige keer sindsdien niet meer gebloed maar wel elke maand een dip in mijn productie en krampen.. denk dus wel dat ik iets van een cyclus heb?

4 maanden geleden

Reactie op Ebru1993

Mijn dochter is bijna 5 maanden, ik geef voornamelijk bv maar ook kv, en bi ...
Hier ongeveer hetzelfde. Vanaf week 8, 2 bv vervangen door kv. Nu nog steeds 2 kv en 4 bv, al een week of vier geen nachtvoeding meer. Ondertussen is ze bijna 6 maanden en nog geen menstruatie te bekennen 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Bij mn eerste 2 rond de 6 maanden. Dus over een maand moet ik weer aan de bak vrees ik. Grappig om zoveel totaal verschillende antwoorden te zien! Het vrouwelijk lichaam is een bizar mysterie.

4 maanden geleden

Mijn kindje is 5 maanden, maar ik ben nog niet ongesteld geworden

4 maanden geleden

Bij mijn dochter na 6 maanden. Mijn zoontje wordt over 2 weken 6 maanden dus ben benieuwd. Voelde al wel wat rommelen beneden dus wie weet

4 maanden geleden

Reactie op WLJ

Mijn kindje is 5 maanden, maar ik ben nog niet ongesteld geworden
Hier zelfde

4 maanden geleden

Bij beide kinderen binnen 7 weken! Getuigd van een goede hormonale balans denk ik dan😆

4 maanden geleden

Bij mijn oudste 2 rond 9 maanden, mijn jongste is nu bijna 6 maanden dus hoop dat het nog eventjes duurtt

4 maanden geleden

Bij mijn oudste 2 rond 9 maanden, mijn jongste is nu bijna 6 maanden dus hoop dat het nog eventjes duurt

4 maanden geleden

2x heel licht wat verlies gehad, maar nog geen volwaardige menstruatie, baby is nu 5,5 maand. Bij mijn vorige duurde het 6 maanden. En bij mijn eerste was hij direct al terug.

4 maanden geleden

Elke 3/4weken.. ik hoopte dat het lang uit zou blijven maar helaas 🤣 en het is nog heftiger dan voor de bevalling.. al zeker 3 keer. 🤣🥲

4 maanden geleden

Na 1 Maand

4 maanden geleden

Met 8 weken maar nog steeds geen goeie regelmaat erin en inmiddels bijna 6 maanden oud

4 maanden geleden

Vorige bevalling na 10 maanden pas (begon met 9 maanden met afbouwen). Nu bijna 6 maanden van de tweede bevallen en nog niet ongesteld en geef fulltime borstvoeding.

4 maanden geleden

Precies met 16 weken. Totaal niet aan voelen komen, bijna nergens last van gehad en maar 2 dagen bloedverlies.

4 maanden geleden

Helaas al toen mijn zoontje 3 maanden was 🥲