60 Reacties
2 maanden geleden
Ik bij 5,5 maand! Bij 6,5 maand weer, dus het is begonnen. De eerste keer was veel lichter dan normaal, de tweede keer weer normaal, maar dan een stuk korter
2 maanden geleden
Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op vakantie zover is 😅
2 maanden geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op ...
Nee totaal niet. Had wel een paar x het "gevoel" en beetje opgezette onderbuik. Dus vond het altijd een tikkende tijdbom. Maar het overviel me eergisteren 😜
2 maanden geleden
Reactie op mnn__
Nee totaal niet. Had wel een paar x het "gevoel" en beetje opgezette onderb ...
Ik denk dus al 3 maanden zoiets dat 't er aan zit te komen, maar nog niks. Wacht het rustig af, mag gerust nog even uitblijven haha
2 maanden geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op ...
Ik had een paar weken daarvoor al wel buikpijn. En wat vaker hoofdpijn. Dacht eerst dat ik weer zwanger zou zijn. Vorige week ongesteld geworden. 😅 Kleine is net 7 maanden.
2 maanden geleden
Bij mij na 6 weken na de bevalling al ondanks fulltime bv, had gehoopt dat het wel wat langer weg zou blijven...
Dacht eerst dat het een nabloeding was, maar had die week ook laatste controle bij de vk en die dacht meteen aan menstruatie gezien mijn productie ineens fors terugliep tijdens menstruatie en toen het 4/5 weken daarna weer gebeurde wist ik dat het zeker mijn menstruatie was.