60 Reacties

4 maanden geleden

Het kan ook zijn dat je een stille eisprong heb! Dan menstrueer je nog niet omdat je nog niet genoeg baarmoederslijm hebt wat opgeruimd hoeft te worden. Dat begreep ik van mijn natuurgeneeskundige.

4 maanden geleden

Nog niets...volgende week 6maanden oud.

4 maanden geleden

Na 8 weken alweer heb daarna een spiraal gekregen met 10 weken en heb nog 1 keer gemenstueerd. Net gestopt met borstvoeding met 5 maanden en nu weer een keer gemenstueerd

4 maanden geleden

Ik heb vorige week 3 dagen heel licht bloedverlies gehad. Zoontje is nu 5 maanden. Ik hoorde juist dat iedereen een paar keer veel meer last van de menstruatie kreeg na de bevalling, dus ik was heel verbaasd. Is dit normaal?

4 maanden geleden

Reactie op Élise

Ik heb vorige week 3 dagen heel licht bloedverlies gehad. Zoontje is nu 5 m ...
Ik vorige week inderdaad ook was minimaal inlegkruisjes was al voldoende en een dag of 4 maar

4 maanden geleden

Mijn zoontje 9 maanden borstvoeding gegeven en toen ik daarmee gestopt was kwam mijn menstruatie pas weer. Nu dochtertje 6 maanden oud en nog geen menstruatie.

2 maanden geleden

Afgelopen zaterdag voor het eerst weer. Sinds 9+7 mnd. Nou niet gemist hoor! Hihi

2 maanden geleden

Ik bij 5,5 maand! Bij 6,5 maand weer, dus het is begonnen. De eerste keer was veel lichter dan normaal, de tweede keer weer normaal, maar dan een stuk korter

2 maanden geleden

Hier eergisteren voor het eerst ongesteld geworden. Dochtertje is 6,5 maand 🙈
Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op vakantie zover is 😅

2 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op ...
Nee totaal niet. Had wel een paar x het "gevoel" en beetje opgezette onderbuik. Dus vond het altijd een tikkende tijdbom. Maar het overviel me eergisteren 😜

Reactie op mnn__

Nee totaal niet. Had wel een paar x het "gevoel" en beetje opgezette onderb ...
Ik denk dus al 3 maanden zoiets dat 't er aan zit te komen, maar nog niks. Wacht het rustig af, mag gerust nog even uitblijven haha

2 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Voelden jullie het aankomen? Ik ben zo bang dat het bijvoorbeeld ineens op ...
Ik had een paar weken daarvoor al wel buikpijn. En wat vaker hoofdpijn. Dacht eerst dat ik weer zwanger zou zijn. Vorige week ongesteld geworden. 😅 Kleine is net 7 maanden.

2 maanden geleden

Hier nog niks! Bij de oudste werd ik rond 9 maanden ongesteld Volgensmij. Ben heeel benieuwd…

2 maanden geleden

Bij me oudste zoontje werd ik bij 9 maanden ongeveer weer ongesteld was toen wel al gestopt met borstvoeding. Nu is me zoontje 7 maanden en tot nu nog geen menstruatie, maar slik nu ook minipil om niet zwanger te worden haha.

2 maanden geleden

Nu 7 maanden nog niks

2 maanden geleden

Na 5,5 week alweer 🫣 inderdaad ook begon het met hoofdpijn en voelde ik het aankomen, had verwacht dat het veel langer zou duren

2 maanden geleden

Bij mij na 6 weken na de bevalling al ondanks fulltime bv, had gehoopt dat het wel wat langer weg zou blijven... Dacht eerst dat het een nabloeding was, maar had die week ook laatste controle bij de vk en die dacht meteen aan menstruatie gezien mijn productie ineens fors terugliep tijdens menstruatie en toen het 4/5 weken daarna weer gebeurde wist ik dat het zeker mijn menstruatie was.

2 maanden geleden

Nu, na 7 maanden voor het eerst.

2 maanden geleden

Na 7 maanden!