799 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op NanoontjePowerrr
Hoe gaat het bij jullie met de oefenhapjes?
Wij hadden de opvang aangegeve ...
Misschien dan toch de hapjes voor thuis bewaren, voor nu?
Eventueel kleinere speen op de fles zodat je kindje verzadigd is met minder en toch nog even een gesprek met ze aangaan.
Het is wel belangrijk dat wensen van ouders gerespecteerd worden. Al helemaal als het om voeden gaat.
2 maanden geleden
Reactie op vrij
Meer flesweigeraars? Iemand de gouden tip?
Ben weer begonnen met werken en ...
Bij ons was de gouden tip toch wel zorgen dat de melk echt flink warm is. Dus zelfs net gekolfde melk echt nog verder opwarmen. Daarnaast overgestapt op Lansinoh flessen en advies gehad van een preverbaal logopedist.
2 maanden geleden
Reactie op MvT19
Vandaag voor het eerst gebeten tijdens de borstvoeding 😭 Auw wat een pijn ...
🤣 oh en dan hard roepen dat het pijn doet.. haha hier schrok ze er zo van dat ze begon te huilen. Daarna niet vaak meer gebeurd..
2 maanden geleden
Reactie op vrij
3 verschillende merken geprobeerd, maar tot nu toe nog geen succes… 😅
Lansinoh heeft echt bij mij geholpen. Maar ik liet haar eerst gewoon alleen met de dop spelen en sabbelen en bijten. Toen een x15 ml erin gedaan toen meer ect
.toen weigerde ze weer te.drinken in de zit houding dus weer vanaf vooraf aan maar haar liggend op de bank gelegd met rug tegen de rugleuning.. zeg maar Madonna houding aan de borst..fles.weer aangeboden en dat gaat nu echt goed en ze weet het ook.
Dus gebruik je ideeën bron en bedenk de gekste dingen.
Ben ook heel frustrerend geweest en heb een mega collectie aan flessen wat ze allemaal wel niet geweigerd heeft. Dus die gaan maar na de goede.doelen
2 maanden geleden
Reactie op vrij
Meer flesweigeraars? Iemand de gouden tip?
Ben weer begonnen met werken en ...
Hier was de tip; lansinoh fles, melk goed verwarmd en beginnen met voeden in de slaap (op dr zij voeden) en dan langzaam uitbouwen naar steeds meer wakker. Heeft hier heel goed gewerkt en ik ben elke dag minstens 1x blijven oefenen met een fles.
2 maanden geleden
Ik denk toch dat ik ga stoppen. Ik heb zo'n last van mijn hormonen, ik heb echt een waas in mijn hoofd, blijf moe ookal gaan de nachten beter en ben op momenten niet te genieten.
Ik voel mij wel schuldig omdat ik de oudste 9 maanden heb gegeven, maar die dronk zoveel rustiger. Deze baby is zo onrustig aan de borst met loslaten en huilen en aan de fles drinkt hij gewoon rustig.
Nu nog bedenken hoe ik dat zal gaan aanpakken.
2 maanden geleden
Reactie op LadyGrey
Ik denk toch dat ik ga stoppen. Ik heb zo'n last van mijn hormonen, ik heb ...
Ooh dat last van hormonen heb ik ook! Precies wat jij omschrijft.
Ik wil graag 6 maanden vol maken en daarna langzaam afbouwen op hoe ik me op dat moment voel. Een happy mama is ook veel waard.
Je bent een power mama dat je je kindje al die maanden borstvoeding hebt gegeven! Iets om je sterk over te voelen, niet schuldig.
2 maanden geleden
Reactie op MMMelanie
Ooh dat last van hormonen heb ik ook! Precies wat jij omschrijft.
Ik wil gr ...
Ja ik denk dat ik met 6 maanden ook nog wel wat geef, maar ga nu langzaam beginnen met afbouwen. Ik merk gewoon dat onze zoon ook zoveel meer tevreden is met de fles. Als dat niet zo was geweest had ik ook zeker langer doorgegaan.
Ik denk toch dat door werk mijn productie is afgenomen, dat dit ook geen goed heeft gedaan.
2 maanden geleden
Borstvoeding is zwaar maar zien jullie ook meer karakter nu tijdens het voeden?
Vandaag ging ze tijdens het voeden een beetje staren en erop bijten.. ik riep: auw en ze begon te huilen 😅 Daarna deed ze dit nog een paar keer maar toen zei ik het wat subtieler en toen moest ze lachen.
Ook als ze klaar is kijkt ze met die mooie grote ogen en glimlach mij aan.. dan smelt ik echt 🥰