8 Reacties
2 maanden geleden
Volgens het boekje moet er zoveel… zou me lekker aanpassen aan de behoeftes van je kleine meid! Als dat haar verlichting biedt: helemaal prima toch! 🩷
Die van ons drinkt juist niet bij doorkomende tanden; dus ik zou tekenen hiervoor🤪🤭
2 maanden geleden
Oh wij hadden het ook, 4 boventandjes tegelijk, zo sneu 😱🥺.
Onze zoon is van 19 maart en is sinds kort naar 3 flessen maar had eigenlijk lange tijd 6 flessen ofzo (niet altijd 180) 😆.
Zoals hierboven, zou gewoon doen wat goed voelt. Wij hadden voor de doorkomende tandjes druppels bij de apotheek gekocht, maar vond mn zoontje niets. Het zou wel moeten helpen tegen de pijn van die doorkomende tandjes.
Succes 😊 hopelijk zijn ze snel doorgekomen.
2 maanden geleden
Reactie op Annumariej
Oh wij hadden het ook, 4 boventandjes tegelijk, zo sneu 😱🥺.
Onze zoon is ...
Ah ons meisje is van 12 maart! Hoe is het jullie gelukt om een fles af te bouwen, de porties hapjes vergroot? Die van ons eet echt alles heel graag op haha. Mag ik vragen wat voor druppels je had gekocht bij de apotheek? :)
2 maanden geleden
Reactie op pris24
Ah ons meisje is van 12 maart! Hoe is het jullie gelukt om een fles af te b ...
Dentinox, een paar druppels op een wattenstaafje oid en dan insmeren.
Ons schema was 7u 180cc+6 9.15 fruithapje, 11u 150cc+5 tussendoor een paar maisstengeltjes, 15u 180cc+6 16.30u groentehap 18.30u 150cc. Werd daarnaast vaak nog wakker rond 23u, kreeg dan 120cc en werd in de nacht vaak nog 1x wakker en kreeg dan nog 90 of 60cc.
Vorige week totaal anders aangepast door de fles van 11u en 15u te vervangen voor 1 fles rond 12u (180cc+6) en voor de tijd brood aan te bieden. Heb niet het gevoel dat ie tussendoor hongerig is gelukkig 😁. Ochtendfles wil hij wel a la minute 😂.
En de avond/nachtfles niet meer gegeven; dan werden er wel tranen gelaten maar ik bleef wel in de buurt 😬. Hierdoor slaapt ie tot nu toe vanaf 0.00u door dot 6/7u en in de avond wisselt het. Soms is ie wel onrustig en ga ik bij hem zitten en op andere avonden hoor je hem alleen licht kreunen.
2 maanden geleden
Hier ook, onder 2 niet echt iets gemerkt destijds, en boven nu ineens 3 waarvan de 4e op komst is, de nachten moet ik weer veel eruit , maar laatst maar een nachtfles gegeven en toen sliep hij wel gelijk verder. Dus doe dat gewoon voortaan. Hij zal het wel nodig hebben.
2 maanden geleden
Geen specifiek antwoord op je vraag, maar ik zou doen wat goed voelt voor jou (je moedergevoel klopt altijd) en het advies van CB een beetje loslaten. Sommige adviezen die ze geven kan ik niet echt begrijpen.
Maar miss een ongevraagde tip: Onze dochter draagt een barnsteen armbandje. Heb je ook in de vorm van kettinkjes.
Heb het idee dat het voor onze dame wel wat doet 🙏🏼