24 Reacties

2 maanden geleden

Nee heb hem nog mooi staan. Ideaal voor straks als ze kunnen lopen en overal aan willen zitten en je toch even naar de wc oid moet 😅

2 maanden geleden

Ik heb 'm weggehaald. Hij werd er zo beperkt in zijn vrijheid. Maar inderdaad wel even fijn als je hem ergens veilig in kan zetten/leggen. Dus nu een grondbox aangeschaft. Een Mega fijne aankoop! We spelen er samen in, al het speelgoed blijft op 1 plek en je hebt even wat vrijheid om de afwas te doen of naar het toilet te gaan zonder dat je kindje gilt, omdat ie eruit wil. Dat gebeurde hier tenminste. Hij verveelt zich snel. Kruipt ook al overal heen en probeert zelfs al te staan. Ideaal ding! Wij hebben ook hondjes, dus heel fijn.

2 maanden geleden

Wij hebben hem net gisteren verkocht via marktplaats. Waren er ook klaar mee.. 😂 werd meer een rommelplek dan echt actief voor haar zeg maar.

2 maanden geleden

Wij hebben de box zowel bij de eerste als nu tweede nooit gebruikt. Al heel snel weer weggehaald, stond alleen maar in de weg en alleen onze poezen lagen erin te slapen. Bij de eerste nooit gemist toen ze ging kruipen en lopen. Nu de tweede kruipt ook nog niet. Ik heb het huis baby/peuter proof gemaakt en zo kunnen ze heerlijk spelen, bewegen en ontdekken. In die zin is onze benedenverdieping dus een grote box voor ze☺️ het is een open verdieping, dus ik kan ze in de gaten houden als ik kook of aan het opruimen ben. Snel naar de wc kan ook prima.

2 maanden geleden

Ik heb hem nog staan , vind het zo handig als we even gauw naar t toilet moeten of er staat iemand aan de voordeur. Heb grote kids die nog vanalles laten slingeren en de kleine man pakt alles in z'n mondje. Vind de box veilig als ik uit t zicht ben

2 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Ik heb 'm weggehaald. Hij werd er zo beperkt in zijn vrijheid. Maar inder ...
Hoi, welke grondbox heeft u??

2 maanden geleden

Dit is mijn tweede kindje en twijfel ook echt om hem al weg te halen. Met onze eerste ook bijna niet gebruikt ook niet toen hij kon kruipen/lopen. Het wordt ook meer gebruikt als opslagplek voor de luiertas een enzo 🫣😆. Denk dat ik hem weg ga halen wanneer ik de kerstboom naar beneden haal. Is namelijk een goede plek voor de boom 😆.

2 maanden geleden

Bij de eerste had ik hem al weg nu wel eens even handig als ik snel naar boven moet ofzo zodat mijn peuter niet op de baby gaat liggen ofzo maar verder ligt hij er ook bijna nooit in. En twijfel ook om hem binnenkort alsnog weg te halen want dat is de enige plek waar de kerstboom eigenlijk kan staan.

2 maanden geleden

Bij de eerste laten staan tot ze 1 jaar was (vond het wel makkelijk met stofzuigen en dweilen). De tweede is nu bijna 8 maanden en ligt er ook nog in. Wel minder als de eerste, maar zo kan hij geen kant op als ik even moet plassen oid. In de zomer (of iig toen het nog warmer was) lag hij op de grond te spelen, maar dat kan nu niet meer omdat de grond te koud is als hij er even op gespeeld heeft met een deken.

2 maanden geleden

Ik heb nooit een box gehad. Ons zoontje is 7,5 maand. Ook nooit gemist. Ja je moet hem wat beter in de gaten houden nu hij overal naar toe kruipt. Maar is ook goed voor de ontwikkeling.

2 maanden geleden

Reactie op tisssa

Hoi, welke grondbox heeft u??
https://www.bol.com/nl/p/grondbox-baby-massief-grenen-hout-stabiele-ongelakte-baby-box-met-deurtje-topkwaliteit-eenvoudige-montage-in-10-min-190x190cm-of-180x200cm/9300000172683339?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Ik heb 'm weggehaald. Hij werd er zo beperkt in zijn vrijheid. Maar inder ...
Hoi, welke grondbox heeft u?

2 maanden geleden

Ik zou m nog even houden.. straks wordt de wereld ineens zo groot als ze kunnen kruipen en lopen. Dan is het fijn af en toe een afgesloten plekje te hebben waarin ze even geconcentreerd kunne spelen ipv de hele dag 'rauzen ' 😅 En ze vinden dit zeker niet altijd leuk.. maar je kan er een fijn plekje van maken met bijv. Wat lekkers als je m erin zet.

2 maanden geleden

Hij ligt nooit in de box, maar ik laat hem wel staan, hij kruipt nu al regelmatig naar plekken waar hij eigenlijk niet moet zijn, dat wordt alleen maar erger. Als ik dan eens naar de wc wil of even rust wil, weet ik dat hij daar veilig in zit.... tenzij hij er natuurlijk uit gaat klimmen

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/grondbox-baby-massief-grenen-hout-stabiele-ongelak ...
Dank u

2 maanden geleden

Mijn dochter kan nu kruipen en sindsdien gebruik ik m weer meer als ik even wat moet doen.

2 maanden geleden

Wij zitten ook te twijfelen om hem weg te halen, maar besloten om te wachten tot de kerstboom komt en dan de box er uit halen. Bij zijn broer deden we dat toen erna. In plaats van de box kan je je kindje ook even in de eetstoel zetten met een klein mandje met speelgoed als vermaak. Dat vindt mijn zoontje wel prima eigenlijk.

2 maanden geleden

Hier ook weg, heerlijk! Als ik naar de wc moet stop ik hem gewoon in de ikea stoel, die zet ik in de gang dichtbij mij

2 maanden geleden

Wij gaan m ook weg doen binnenkort, ze wil er niet in en als ik even mijn handen vrij moet hebben zet ik haar in haar stoel met tuigje om. Ze speelt voornamelijk op het speelkleed maar begint nu ook de ruimte kruipend te verkennen.

2 maanden geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Verdeelde meningen dus, maar inderdaad met andere kinderen oid snap ik het goed dat je m laat staan! Ik heb voor 95% de knoop doorgehakt dat hij morgen weg gaat, haha. Ons zoontje zit ook liever in zn kinderstoel als ik even naar de wc moet of iets. En als hij straks loopt/kruipt wordt het waarschijnlijk nog meer huilen in de box🤪