24 Reacties
VRIEND
2 maanden geleden
Hier ook al weg, bij de oudste bijna een jaar laten staan. Maar stond er meer als opslag. Bij de 2e rond 6 maanden weg gedaan, nu met 4 maanden de box al de deur uit gedaan. Gebruiken hem nooit. Hebben een foammat op de grond liggen waar ze op kunnen spelen totdat ze echt gaan kruipen/tijgeren en de woonkamer gaan ontdekken. Alles kindproof gemaakt beneden dus kan ze best even alleen laten om even snel te plassen ofzo. Wanneer ik de middelste in bed leg gaat de jongste gewoon mee naar boven.
2 maanden geleden
Hier een grondbox, gekocht via marktplaats. Ideaal! Hij vind het leuk in de woonkamer maar soms in de grondbox is wel prettig. Er liggen 2 boxkleden in en hij kan er in rond kruipen dus hij vermaakt zich gelukkig wel.
2 maanden geleden
Bij de oudste heeft die tot 1 jaar gestaan. Vond het toen nog wel fijn om hem even af te sluiten en rustig te spelen ook toen die kon staan en lopen.
Zal nu waarschijnlijk weer zijn. Al speelt ze meer 80% op de grond en 20% box maar toch voor de korte momenten fijn om even niet op te hoeven letten.
2 maanden geleden
Ik zou niet zonder willen/kunnen. Mijn oudste van 2,5 jaar zit er ook nog regelmatig in, de ene keer tevreden met wat LEGO en de andere keer onder wat protest. 😉 Wat mij betreft veiligheid boven alles, ik wil boven rustig mijn baby in bed kunnen leggen of even de was kunnen doen zonder angst dat zij beneden de boel overhoop haalt of iets gevaarlijks doet. M’n baby kan er dan weer in liggen zonder dat ik er als waakhond bij moet om te voorkomen dat m’n peuter haar een knietje in haar gezicht geeft haha. Als mijn baby eenmaal gaat kruipen denk ik dat mijn oudste het ook wel lekker vindt er af en toe daar te kunnen spelen zodat haar torens niet omver worden gegooid