23 Reacties
2 jaar geleden
Ohh dacht dat het wat anders was, niet zwanger gerelateerd haha. Maar had vandaag een trui aan 🤣
2 jaar geleden
Eerste zwangerschap veel koud gehad, en nu weer.
Twee jaar geleden was het warm in de zomer, de mussen vielen zowat van het dak, maar ik had het eerder koud 😜
2 jaar geleden
Kheb dat ook sinds een paar dagen.
Dacht inderdaad dat ik toch nog griepig was ofzo.
Deze zwangerschap is zo anders dan de vorige...
2 jaar geleden
Ik lig ook op dit moment in bed te klappertanden met dikke sokken een broek en een trui aan🤭
2 jaar geleden
Ja ik herken het, overdag heb ik vaak een laagje meer aan dan dat de rest om mij heen lijkt te hebben, al kan ik wel het opeens even warm hebben.
Maar vooral snachts valt het op, ik heb het super koud en mijn man zweet omdat hij het juist warm heeft.
2 jaar geleden
Ik heb het ook elke keer zo koud, terwijl ik normaal een “warmbloedig” persoon ben haha, zal toch echt een kwaaltje zijn
2 jaar geleden
Ja! We zijn net verhuisd en ik heb het de hele dag koud in dit huis en mn vriend heeft het de hele dag warm. We bedachten ons een paar dagen geleden dat het waarschijnlijk niet aan het huis ligt, maar aan mijn zwangerschap haha.
Ik denk dat het door een lagere bloedsuiker of bloeddruk zou kunnen komen.
2 jaar geleden
Grappig om te lezen dat het dus echt zwangerschap is. Ik twijfelde ook even aan ziek worden maar het is nu al een paar weken. Hopelijk veranderd het ook weer!