9 Reacties

vorig jaar

Mijn bekkenfysiotherapeut heeft deze getipt mocht het nodig zijn, al raad zij het liever af gezien het belangrijk is je spieren sterk te houden. Door een band kunnen de spieren verslappen en lui worden. Bij intensieve activiteiten kan het wel gebruikt worden. Zelf heb ik ze nog niet besteld. Wil ze misschien zo nodig beide bestellen om te ervaren welke fijner is, de eerste gaat tot XL en de tweede tot XXL https://www.bol.com/nl/p/kangka-3in-1-zwangerschapsband-maat-m-buikband-zwangerschap-bekkenband-zwangerschap-cadeau/9300000050263888?referrer=socialshare_pdp_androidapp https://www.bol.com/nl/p/super-ortho-zwangerschapsband-bekkenbrace-bekkenband-buikband-voor-zwangerschap-zwangerschapsbrace-beige-90-102-cm-maat-l/9200000080283999?referrer=socialshare_pdp_androidapp

vorig jaar

Reactie op Annemiek1993

Mijn bekkenfysiotherapeut heeft deze getipt mocht het nodig zijn, al raad z ...
Klopt ik had ook gelezen dat het niet altijd aangeraden wordt, zal er vooral naar te kijken om te dragen tijdens mijn werk. Ik werk 32 uur in de zorg dus dat is vrij intensief (veel door de knie毛n, onnatuurlijke houdingen etc.)

vorig jaar

Anita babybelt XL. Fijne band en valt ruim. Vooral voor tijdens werk erg prettig
En misschien toch wel wat minder gaan werken

vorig jaar

Reactie op rianne1996

Klopt ik had ook gelezen dat het niet altijd aangeraden wordt, zal er voora ...
Oeh ja dat is best pittig fysiek. Let goed op je houdingen! Kijk of er wat aanpassingen mogelijk zijn. Heb jij er al eentje besteld?

vorig jaar

Reactie op Annemiek1993

Mijn bekkenfysiotherapeut heeft deze getipt mocht het nodig zijn, al raad z ...
Hi Annemiek, de bekkenband wordt niet aangeraden. Maar een buikband juist wel met bekkenpijn 馃槉

vorig jaar

Hi Rianne, mijn bekkenbodemfysio adviseerde een band met een hoge rug. Echter vond ik dat helemaal niet lekker zitten. Dus nu heb ik Anita XL (ik draag normaal 44/46 en heb een relatief grote zwangerschapsbuik). Heb je al een fijne bekkenfysio? De gratis app Rost Moves Mamas is ook een aanrader. Veel succes!

vorig jaar

Reactie op Anoniemwillen Zijn

En misschien toch wel wat minder gaan werken
Ik heb nu nog niet het idee dat het nodig is om minder te werken maar ik hou mn lijf goed in de gaten.

vorig jaar

Reactie op Floor 24baby

Hi Rianne, mijn bekkenbodemfysio adviseerde een band met een hoge rug. Echt ...
Ik heb geen bekkenfysio, ook omdat dit pas de eerste week is dat ik klachten begin te krijgen, daarvoor nog helemaal niks. Dus moet even kijken hoe mijn lijf zich houdt. Dankjewel voor het advies!