9 Reacties

één maand geleden

Hier slaapt hij ook standaard op zn buik. Het gaat erom dat het nekje sterk genoeg is om het hoofdje te draaien dus volgens mij is het helemaal prima

één maand geleden

Reactie op rianne123456

Hier slaapt hij ook standaard op zn buik. Het gaat erom dat het nekje sterk ...
Denk ik ook inderdaad, maar ik vind het spannend, dus ik wil zo zeker mogelijk zijn, zeg maar.

één maand geleden

In principe zullen ze altijd even wakker worden om terug te draaien. Dus dat komt echt wel goed. Ik vond het ook spannend de eerste nachten! 🤗

één maand geleden

Reactie op Sproet

In principe zullen ze altijd even wakker worden om terug te draaien. Dus da ...
We zaten ook te denken met mijn vriend dat wij ook eigenlijk niet automatisch in ons slaap van buik naar rug kunnen draaien 😅

één maand geleden

Reactie op KalliDi

We zaten ook te denken met mijn vriend dat wij ook eigenlijk niet automatis ...
Wordt jij altijd wakker dan als je van buik naar rug draait en andersom?

één maand geleden

Wij leggen hem denk ik al 3 maanden op zn buik weg en dan slaapt hij meteen. Wel natuurlijk omdat hij zelf altijd naar zn buik rolde. Een echt buikslapertje.

één maand geleden

Reactie op DaphneWB

Wordt jij altijd wakker dan als je van buik naar rug draait en andersom?
Het gebeurt sowieso zelden maar van buik naar rug draai ik niet automatisch denk ik, haha. Maar ja, ik ben geen baby meer, dus dit is sowieso geen maatstaf

één maand geleden

Reactie op KalliDi

We zaten ook te denken met mijn vriend dat wij ook eigenlijk niet automatis ...
Ja dat! En je zal sowieso nog wel genoeg in slaap zijn, maar soort van slaap-wakker. Als je me begrijpt in mn uitleg haha.

één maand geleden

Onze dochter is ook echt een buikslaper..vond het de eerste paar x ook dood eng zoals andere zeiden maar idd ik wist dat haar nekje sterk genoeg was dus heb me toen over gegeven. Ik leg haar altijd weg op de rug en ook na voedingen snachts maar binnen 1 minuut ligt ze alweer op de buik en zo slaapt ze verder. Zelfs nu helemaal met haar beentjes onder zich😅. Het komt goed! Altijd spannend dit soort dingen