23 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Sproet
Onze dochter krijgt een pop van ons. Mijn moeder wil haar graag een poppenb ...
Jaa heel leuk idee, alleen is er voor mijn gevoel weinig loopplaats in de keuken, als je snapt wat ik bedoel. Ee hebben een kookeiland en niet veel "extra" ruimte er omheen. Dus denk dat dat niet zo handig zou zijn. Denk wel dat ze het geweldig zou vinden om overal mee te kijken en te helpen. Dat wil ze nu al heel graag.
3 maanden geleden
Slipstops (grotere maat) staan er hier op, een potje (my carry potty), puddle jumper heeft ze al maar ook een goed idee, busy board en ik vind dingen doen vaak het leukst (dus strippenkaart voor speeltuin, ijsjeszaak, zwemkaartje, ontbijt buiten de deur,etc)
3 maanden geleden
Reactie op Ashley1512
Jaa heel leuk idee, alleen is er voor mijn gevoel weinig loopplaats in de k ...
Om even hier op in te haken, wij hebben een inklapbare. En oke als die staat, staat die natuurlijk in de weg. Maar ze vind het wel helemaal geweldig en wil altijd kijken als we aan het koken zijn.🤭 anders staat hij ingeklapt tegen de keuken aan. Dan is hij 20 cm breed ofzo.
2 maanden geleden
Reactie op Romee29
Om even hier op in te haken, wij hebben een inklapbare. En oke als die staa ...
Oh wat handig! Mag ik vragen welke jullie hebben?
2 maanden geleden
Reactie op Ashley1512
Oh wat handig! Mag ik vragen welke jullie hebben?
2 maanden geleden
Ik hou altijd het volgende aan:
Iets wat ze graag willen hebben
Iets wat ze nodig hebben
Iets om te dragen (vaak nieuwe pyjama's)
Een boek
Iets creatiefs/leerzaam
vorige maand
Duplo is hier een hit! Voertuigen zijn leuk, poppetjes, dieren, toren bouwen. Ik zou vooral al die dingen overslaan voor 1,5+ en gelijk naar de 2+ duplo gaan. Met uitzondering van de wiebeltoren, want ze vind het fantastisch met die eitjes te spelen die daar bij zitten en de raampjes met deurtjes
vorige maand
Reactie op OMaxime
Iemand hier al een kindje die speelt met duplo? Wat is leuk om mee te begin ...
Jaa hier ook. Wij hebben via Marktplaats een hele box vol op de kop getikt met vanalles. Maar moet zeggen dat ze de raampjes en deurtjes en alles waar wielen onder zit het leukst vindt!
4 weken geleden
Hier ook een Duplo lover :) De vierkante (2x2) blokjes zijn haar favoriet om torens mee te bouwen. De platte blokjes van 8x2 krijgt ze nog niet zo goed uit elkaar, dus daar zou ik niet mee beginnen. Veel bouwplezier!
4 weken geleden
Wij hebben de Hema-pop met het verschoonsetje gekocht (ter voorbereiding op baby nummer 2 die binnen een maand komt 😊) en een tweedehands Wobbel
3 weken geleden
Reactie op Ehlana
Hi! Haha goede topic. Je kan niet vroeg genoeg beginnen hoor! Wij hebben sm ...
Welke Smartmax is leuk om te beginnen voor dochter (mrt wordt ze 2) ?
2 weken geleden
Reactie op MichelleEnHannah
Wij hebben de Hema-pop met het verschoonsetje gekocht (ter voorbereiding op ...
Oprechte vraag? Maar wat voor nut heeft zo een pop? Je baby nummer 1 gaat baby nummer 2 niet verschonen toch?
2 weken geleden
Reactie op Babyof2024
Oprechte vraag? Maar wat voor nut heeft zo een pop? Je baby nummer 1 gaat b ...
Het leuke is dat ze juist mee kan doen en kijken. Terwijl ik de baby verschoon en voed, kan zij dit met de pop doen. Ze vindt het nu al helemaal leuk om met de pop bezig te zijn, flesje te geven, speen te geven en de luier uit te trekken (zonder aanmoediging van ons). Dus het is én gewoon leuk speelgoed voor haar, maar creëert ook begrip voor wat ik straks met de baby ga doen