17 Reacties
2 maanden geleden
Rituals 🙌 decoratie voor Kerst 🤪 december kraslot en handdoeken etc van 1 bepaalde kleur staan op mn lijst 😊
2 maanden geleden
Elk jaar koop ik weer een kerstbal die in het teken staat van afgelopen jaar. Vorig jaar zijn we verhuisd, toen een meetlint ornament en één met echo erin, dit jaar dan een van een baby oid. Daarnaast iets van een kookboek voor snelle en gezonde gerechten. Vind koken super leuk, maar de tijd ontbreekt nu iets meer. Denk ook de standaard dingen zoals geurkaarsen, rituals (ook voor auto) en een goed boek
2 maanden geleden
Ik had voor mezelf zitten denken aan een geurdiffuser met etherische oliën (deze bijv: https://iploils.com/product/macaron-starterkit/)
De maanden voorafgaand aan de kerst begin ik al met dingen opschrijven. Als ik dan iets tegenkom waarvan ik denk “ohh, dat zou ik wel willen, maar heb ik nu niet meteen nodig”, dan zet ik het in notities..
Nu bestaat dat lijstje overigens uit vooral dingen voor onze dochter 😂
2 maanden geleden
Reactie op !nathaliee
Mijn oog is hierop gevallen, heel leuk deze.
Hé deze heb ik ook gevraagd!😍
2 maanden geleden
Ik houd vanaf nu ongeveer al een lijstje bij. Lego botanics, cadeaubon van Molari, patronenboek en spelletjes voor de Switch heb ik er tot nu toe op staan.
2 maanden geleden
Ik zoek scherpe schilmesjes voor de keuken, iemand tips? 😅