17 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees even mee😅

2 maanden geleden

Rituals 🙌 decoratie voor Kerst 🤪 december kraslot en handdoeken etc van 1 bepaalde kleur staan op mn lijst 😊

2 maanden geleden

Rituals adventkalender Bijenkorf adventkalender Kledingbon

2 maanden geleden

Westwing decoratie 😍

2 maanden geleden

Ik lees even mee
Elk jaar koop ik weer een kerstbal die in het teken staat van afgelopen jaar. Vorig jaar zijn we verhuisd, toen een meetlint ornament en één met echo erin, dit jaar dan een van een baby oid. Daarnaast iets van een kookboek voor snelle en gezonde gerechten. Vind koken super leuk, maar de tijd ontbreekt nu iets meer. Denk ook de standaard dingen zoals geurkaarsen, rituals (ook voor auto) en een goed boek

2 maanden geleden

Mijn oog is hierop gevallen, heel leuk deze.

2 maanden geleden

Ik had voor mezelf zitten denken aan een geurdiffuser met etherische oliën (deze bijv: https://iploils.com/product/macaron-starterkit/) De maanden voorafgaand aan de kerst begin ik al met dingen opschrijven. Als ik dan iets tegenkom waarvan ik denk “ohh, dat zou ik wel willen, maar heb ik nu niet meteen nodig”, dan zet ik het in notities.. Nu bestaat dat lijstje overigens uit vooral dingen voor onze dochter 😂

2 maanden geleden

Maar zo vraag ik om de zoveel jaar ook nieuwe sloffen van Warmbat. De allerfijnste en gaan jaren mee!!

2 maanden geleden

Een nieuwe tas en een nieuwe pyjama☺️

2 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Mijn oog is hierop gevallen, heel leuk deze.
Hé deze heb ik ook gevraagd!😍

2 maanden geleden

Lekkere thee, warme sloffen, en alvast wat spullen voor ons nieuwe huis (bedlampjes, grote vaas, nepbloemen)

2 maanden geleden

Ik houd vanaf nu ongeveer al een lijstje bij. Lego botanics, cadeaubon van Molari, patronenboek en spelletjes voor de Switch heb ik er tot nu toe op staan.

2 maanden geleden

Victor en Rolf Flowerbomb Eau de Parfum ❤️
Ik zoek scherpe schilmesjes voor de keuken, iemand tips? 😅

2 maanden geleden

Op mijn lijstje staan echt random dingen: - verschillende kaarsen op afstandsbediening - schaaltjes voor borrelen van bunzlau castle - een kalender van festikaart - oorbellen van Miab

2 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Ik zoek scherpe schilmesjes voor de keuken, iemand tips? 😅
Dit zijn echt de állerbeste! https://www.meesterslijpers.nl/molenmes-robert-herder?ref=MS_90_Product_Tile