12 Reacties

2 jaar geleden

Haa, ik snap dat je je zorgen er om maakt. Ik denk dat je het met je vingers niet snel te diep in kan brengen. Ik zou even de verloskundige bellen, die kunnen je vast geruststellen of advies geven!

2 jaar geleden

Ik denk dat dat vermeden moet worden om zeker niet te diep te gaan. Met de hand zou ik hier echt niet bang voor zijn. Je baarmoedermond ligt zeker met 15 weken nog echt hoog en die raak je 茅cht niet zomaar. Het middel heeft ook een vochtige omgeving nodig om op te lossen en te kunnen worden opgenomen; te ondiep inbrengen waardoor het er mogelijk in zijn geheel weer uit komt heeft ook geen zin.

2 jaar geleden

Ok茅 misschien iets meer verklaren waarom ik dit schrijf. Ik onderzoek wekelijks meerdere baarmoedermonden voor m'n werk.

2 jaar geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Ik denk dat dat vermeden moet worden om zeker niet te diep te gaan. Met de ...
Ah oke dank je wel voor je uitleg! Ik zag dat de applicator ook niet zo super lang is, dus vandaar.. als je gemeenschap hebt lijkt het me dieper te komen, dus begreep ook niet zo goed wat het verschil is. En inderdaad, het heeft ook geen zin als de tablet er in zijn geheel weer uitkomt 馃槄. Ik heb echter van mezelf een gevoelige baarmoedermond (ectropion) en al een paar keer bloedverlies gehad, dus vandaar ben ik denk ik wat paniekeriger dan anderen met dit soort dingen 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op MMMelanie

Haa, ik snap dat je je zorgen er om maakt. Ik denk dat je het met je vinger ...
Dank je wel voor je reactie! Ik ga er maar even vanuit dat het goed is gegaan. Mocht ik twijfelen zal ik ze nog even bellen inderdaad!

2 jaar geleden

Reactie op SPMx

Ah oke dank je wel voor je uitleg! Ik zag dat de applicator ook niet zo s ...
Snap ik. Maar waarschijnlijk zou je het dan ook wel voelen als je hem al te ver had ingebracht, al tijdens het inbrengen... Als je toch twijfelt mag je natuurlijk altijd bellen naar verloskundige of huisarts.

2 jaar geleden

Ik heb het ook al eens gebruikt in mijn zwangerschap en heb ook ectropion. Als je het met je hand in brengt zal je echt wel het gevoel hebben gehad hoe ver het kon. Wat je zegt, die ectropion is vaak gevoelig dus als je te diep was gegaan zal het waarschijnlijk wel gevoelig zijn geweest! Die tablet zakt en smelt wel wat, zou me geen zorgen maken. En anders vk bellen!

2 jaar geleden

Ik heb de zalf gebruikt met applicator. Las na de eerste keer (6 daagse) pas dat het afgeraden wordt met applicator, maar ik dacht dat het meer te maken had met mogelijk beschadigen door de applicator zelf. Heb de andere 5 dagen gewoon met gedaan, want ja hoe krijg je die zalf anders naar binnen haha. Heb geen last gehad en met de baby gaat nog steeds alles goed.

2 jaar geleden

Reactie op Cr-ll

Ik heb het ook al eens gebruikt in mijn zwangerschap en heb ook ectropion. ...
Klopt dat de tablet zakt! Hij kwam er vandaag ook vloeibaar uit (met nog wat korrels). Geen idee of dat de bedoeling is?... zal morgen de huisarts eens bellen en het vragen.

2 jaar geleden

Reactie op B E

Ik heb de zalf gebruikt met applicator. Las na de eerste keer (6 daagse) pa ...
Ja dat wordt lastig met die zalf. Zou dan idd niet zo'n probleem zijn als alles nog goed gaat bij jou. 馃

2 jaar geleden

Reactie op SPMx

Klopt dat de tablet zakt! Hij kwam er vandaag ook vloeibaar uit (met nog wa ...
Ja dat is normaal dat het er sochtends wat uit komt. Hoop dat het je helpt, zoooo vervelend!

2 jaar geleden

Reactie op Cr-ll

Ja dat is normaal dat het er sochtends wat uit komt. Hoop dat het je helpt, ...
Oh gelukkig! Dacht al dat het niet goed opgelost was haha. Was echt dik wittig vloeibaar en echt van die 'korreltjes'. Had jij dat ook? T rare is, ik had niet eens echt klachten. Alleen wat wittige geurloze afscheiding, verder niks.