25 Reacties

2 jaar geleden

Als ik kijk naar mijn nichtjes en neefjes kloppen ze allemaal. Tot nu toe niks mis met de chinese kalender. Nu heb ik ook gekeken en staat bij mij op dat het een meisje is. Voor mij is het ook nog even wachten. Superspannend die chinezen weten toch echt alles eh 馃槀

2 jaar geleden

Mag ik vragen waar jullie die kalander vinden om het te kunnen berekenen ben super benieuwd

2 jaar geleden

Klopte bij mijn andere kids ook voor deze 3e zwangerschap even afwachten 馃槂

2 jaar geleden

Bij mijn vorige kids klopte het 50/50. Volgens de kalender moet dit een meisje worden. Alleen heb zelf een sterk voorgevoel dat er een derde jongen aan komt. Dus we gaan het zien 馃グ

2 jaar geleden

Wat bijzonder! Hoe werkt de kalender precies en waar vind je deze?

2 jaar geleden

Haha heb hem zojuist gevonden op google, het gevoel/vermoeden wat ik had klopt met de kalender.. nu afwachten of het uitkomt 馃グ馃槣

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd, de eerdere zwangerschappen was de kalender juist. Zou best heel grappig zijn als het nu weer klopt....

2 jaar geleden

Bij mij klopte het, maar ik heb nu een tegenovergesteld gevoel. Viel me ook op dat er volgens de kalender leeftijden zijn waarop je het hele jaar door hetzelfde geslacht zou verwekken, dat lijkt me 鈥榥 beetje stug..

2 jaar geleden

Bij mijn eerste klopte hij niet.

2 jaar geleden

Reactie op LL24

Bij mijn eerste klopte hij niet.
Bij mij ook niet!

2 jaar geleden

Bij mij staat er dat het een meisje wordt... Wie weet! Grappig om te doen, al sta ik een beetje sceptisch tegenover de wetenschappelijke waarde van deze kalender 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op bbyhervatski

Mag ik vragen waar jullie die kalander vinden om het te kunnen berekenen be ...

2 jaar geleden

Ik heb het net bekeken en het lijkt erop dat we een meisje krijgen. Ik ben pas 5 weken. Dus moet voorlopig nog wel wachten.

2 jaar geleden

Reactie op Shenkieindekoelkast

Bij mij klopte het, maar ik heb nu een tegenovergesteld gevoel. Viel me ook ...
Aangezien het geslacht bepaalt wordt door de zaadcel van de man en niet door de eicel van de vrouw slaat deze kalender theorie idd nergens op 馃檲

2 jaar geleden

Volgens de Chinese kalender krijgen wij er weer een meisje bij 馃槉 Bij de eerste klopte het wel.

2 jaar geleden

Haaha, conceptie was rond m'n verjaardag. Ik miste mn eisprong een x dus weet niet precies welke dag. Tsja was ik dan 30 of al 31? In het eerste geval een meisje en het tweede een jongen 馃槄馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Dierenvriend97

Aangezien het geslacht bepaalt wordt door de zaadcel van de man en niet doo ...
Haha precies, en volgens deze kalender zouden er geen jongens-meisjes tweelingen geboren kunnen worden...馃槀

2 jaar geleden

Bij mijn 2 andere kinderen klopte het. Nu zou ik een meisje moeten krijgen dus ben benieuwd.

2 jaar geleden

Bij mijn eerste twee kindjes klopte het niet! Wordt spannend. Hij zegt nu een meisje & mijn kwaaltjes komen wel overeen met mijn zwangerschap toen ik een meisje kreeg! We willen het nu niet weten, dus we moeten nog een hele ook wachten!

2 jaar geleden

Volgens de kalender een meisje! Volgens de andere bakerpraatjes een jongen! Nog maar een week of 14 wachten om te zien wat nu goed was馃槀