128 Reacties
vorig jaar
Reactie op Shamm1990
Dochter geboren 31-03-2024. Nu 22 weken zwanger van een zoon. Uitgerekend o ...
Amai!!! Hoe vind je het nu? Kan me voorstellen dat het pittig is want lopen kunnen de meesten nog niet met 7 maanden 😅
vorig jaar
Gefeliciteerd!!
Ik ben ook zwanger. 7 april bevallen van onze zoon en ik ben nu 4 weken zwanger.
We zijn heel blij, maar we kunnen het allebei nog niet bevatten.
We weten dat het erg zwaar gaat worden, maar we zien ook in dat alles zwaar kan zijn. Bijv. Mensen om heen hebben kinderen met 4 jaar. Het oudere kind is extreem jaloers op het zusje.
vorig jaar
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook zwanger. Mijn zoon is eind maart geboren en ben nu pril zwanger van de 2e. Uitgerekende datum ligt op eind juni 2025.
Ik ben super blij met de zwangerschap. Merk wel dat het me zwaar valt. Was alweer vergeten hoe vermoeiend het eerste trimester was 😅. Doe veel dutjes, probeer alle dutjes mee te pakken samen met zijn zoon. Lig tegenwoordig al om 21:00 u in bed, maar het is voor een goed doel. Kijk alweer wel weer uit naar het tweede trimester, dan heb ik weer meer energie.
vorig jaar
Dochter geboren op 4 maart en vandaag precies 14 weken zwanger. Uitgerekend op 12 mei 2025.
vorig jaar
Zo leuk om zoveel moeders te zien die ook (bewust) snel nog een kindje wilden verwelkomen.
Onze dochter geeft ons zoveel geluk en liefde. Vandaag zijn we gezellig uit eten en ze zit lekker vrolijk aan tafel en ik kijk er zo naar uit om straks met ons “complete” gezinnetje dit soort dingen te mogen doen.
vorig jaar
Reactie op Hanne_zwanger
Zo leuk om zoveel moeders te zien die ook (bewust) snel nog een kindje wild ...
Heb je je het je man al verteld?
Hier er net achtergekomen dat het de 1e ronde al raak is 🥹 drie testen gedaan omdat ik het eigenlijk niet kan geloven, maar bij alle drie binnen afleestijd een streepje! Zo blij, maar tegelijkertijd ook weer zo spannend!

vorig jaar
Gefeliciteerd, ik ben zelf (nog) niet zwanger maar de wens voor een 2e hebben wij zeker, hopelijk binnenkort ook weer een positieve test 🍀 (mijn zoontje is 9.5 maand nu)
vorig jaar
Reactie op Moos91
Hier er net achtergekomen dat het de 1e r ...

Ik heb de testen ingepakt. Echt nog een heel gestuntel tijdens het verschonen van mn dochter. Hij dacht eerst dat ik een ovulatietest had ingepakt 😂🙊
Hij is echt heel blij. We wachten even met het aan onze ouders vertellen (als dat lukt. Vorige keer wilden we ook wachten tot na de eerste echo. Maar omdat ik weer bloedverlies had, net als bij mijn eerder mk, hebben we het onze ouders eerder verteld) en verwachten het over een week ongeveer met een bevriend stel te delen die een kindje van bijna 7 maanden hebben.
vorig jaar
Reactie op Moos91
Hier er net achtergekomen dat het de 1e r ...

Gefeliciteerd trouwens. Jouw man heeft ook “superzaad” zoals mijn manager dat zou zeggen 😂😂😅
vorig jaar
Gefeliciteerd, ik ben zelf (nog) niet zwanger maar de wens voor een 2e hebb ...
9,5 maand! Mag ik vragen of jouw kindje prematuur was gezien die van mij van halverwege maart is en jij ook in de groep van maart 2024 zit?
vorig jaar
Reactie op Hanne_zwanger
9,5 maand! Mag ik vragen of jouw kindje prematuur was gezien die van mij va ...
Ja dat klopt, mijn vliezen braken toen ik 34 weken zwanger was 🙈
vorig jaar
Reactie op Hanne_zwanger
Gefeliciteerd trouwens. Jouw man heeft ook “superzaad” zoals mijn manager d ...
Hahaha ja! Terwijl het bij ons echt bijzonder is, omdat ik van de eerste maar niet zwanger kon raken (heeft bij elkaar bijna 2,5 jaar geduurd). En onze derde kwam door mijn spiraal 😂
vorig jaar
Ja dat klopt, mijn vliezen braken toen ik 34 weken zwanger was 🙈
Oh dat is vast heel spannend geweest. Fijn dat alles zo goed gaat dat je het avontuur nu ook weer aan durft!
vorig jaar
Reactie op Moos91
Wat leuk zeg! Wanneer denk je ongeveer uitgerekend te zijn? 😊
Tussen 21 en 24 juli. Ik heb een meeega korte cyclus en ben vorige keer ook wat “terug gezet” met de uitgerekende datum als ik zelf telde vanaf mijn laatste menstruatie.
En jij?
vorig jaar
Reactie op Hanne_zwanger
Tussen 21 en 24 juli. Ik heb een meeega korte cyclus en ben vorige keer ook ...
Ik denk zelf rond 29 juli. Maar mijn cyclussen zijn niet heel regelmatig. Schommelen tussen de 25 en 32 dagen. Maar m’n eisprong was nu dag 13/14 en dus denk ik nu 28 dagen. Dus eind juli iig! Kijk nog niet uit naar hoog zwanger in de zomer. Maar probeer er wel echt van te genieten want dit is voor ons echt de laatste keer :-)