19 Reacties

2 jaar geleden

Ooh dat is leuk! Op welke dagen zijn dat en is het alleen voor dames?

2 jaar geleden

Reactie op Scnsb30

Ooh dat is leuk! Op welke dagen zijn dat en is het alleen voor dames?
Dat is alleen 1x per week op maandag om 19:15. Wel een beetje onhandige tijd zo vlak na het eten😅 het is alleen voor dames

2 jaar geleden

Jaaa! Ik kom ook uit Oosterhout (NB). Eerste kindje, ik doe zwangerschapsyoga ☺️ hoe voel jij/voelen jullie je?

2 jaar geleden

Ik uit Dongen! Klinkt leuk dat zwemmen. Ik doe ook yoga!

2 jaar geleden

Reactie op ACA_Apollonia

Jaaa! Ik kom ook uit Oosterhout (NB). Eerste kindje, ik doe zwangerschapsyo ...
Oh leuk, waar doe jij de zwangerschapsyoga? Ondanks de ups en downs die je hebt met 2 kinderen die rondlopen voel ik me deze periode best prima. Kan alleen niet meer zo goed bukken en mijn sokken en schoenen normaal aantrekken🤣 en jij?

2 jaar geleden

Reactie op Kellox92

Oh leuk, waar doe jij de zwangerschapsyoga? Ondanks de ups en downs die je ...
Ik doe de yoga bij MamaYogi, bevalt erg goed! Sinds deze week merk ik dat "effe snel sokken/schoenen, staand bij de kast aantrekken" niet meer het beste idee is. Iets met evenwicht bewaren en een buik die in de weg begint te zitten :') maar ik geniet met volle teugen als de kleine daar binnen lekker aan het bewegen is 🥰

2 jaar geleden

Reactie op ACA_Apollonia

Ik doe de yoga bij MamaYogi, bevalt erg goed! Sinds deze week merk ik dat ...
Mooi is dat hè, al die bewegingen in je buik 🥰 geniet er maar van want voor je het weet heb je de kleine in je armen! Voor mij is deze zwangerschap de laatste (3 is voor ons echt genoeg🤭) dus geniet nu extra van al die bewegingen in mijn buik💕

2 jaar geleden

Reactie op Kellox92

Dat is alleen 1x per week op maandag om 19:15. Wel een beetje onhandige tij ...
Ik kom uit Rijen, zwanger van ons 2e kindje. Wat leuk zwemmen, helaas is dat juist de enige avond dat ik niet kan.

2 jaar geleden

Reactie op ACA_Apollonia

Jaaa! Ik kom ook uit Oosterhout (NB). Eerste kindje, ik doe zwangerschapsyo ...
Hoe bevalt yoga en waar doe je dat?

2 jaar geleden

Reactie op Vhh91

Hoe bevalt yoga en waar doe je dat?
Super goed! Ik zit bij MamaYogi ☺️

2 jaar geleden

Hoi ik ben malika woonachtig in dongen 1e kindje en wil misschien naar zwangerschapszwemmen

2 jaar geleden

Hoi, ik ben Valerie en woon in Oosterhout. Zwanger van ons 1e kindje. Ik ga straks cursus samen bevallen doen in Oosteind.

2 jaar geleden

Hey, ik ben Chelsea en woon in oosterhout. Zwanger van 2de kindje, en toevallig uitgerekend op mijn dochter haar verjaardag. Hoe bevalt het zwangerschapszwemmen? Ik twijfel nog een beetje.

2 jaar geleden

Reactie op Malikaharmen

Hoi ik ben malika woonachtig in dongen 1e kindje en wil misschien naar zwan ...
Hoi! Ik vind het erg leuk en het fijne is, is dat je het op je eigen tempo kan doen.

2 jaar geleden

Reactie op Chelsea

Hey, ik ben Chelsea en woon in oosterhout. Zwanger van 2de kindje, en toeva ...
Hey, wat toevallig dat je precies op de verjaardag van je dochter uitgerekend bent! Ik vind het zwemmen erg leuk. En als je een keer geen zin hebt of niet kan zit je niet vast aan een cursus, dat vind ik er zo fijn aan. Zo ben ik nu even 2 weken niet geweest wegens vermoeiend en bekken klachten maar ga het maandag gewoon weer oppakken.

2 jaar geleden

Reactie op Valerieee

Hoi, ik ben Valerie en woon in Oosterhout. Zwanger van ons 1e kindje. Ik ga ...
Hoi Valerie, lijkt mij fijn zo'n soort cursus zeker bij je eerste kindje . Ik heb zelf zoiets nog nooit gedaan. Waar zit dat in Oosteind? Nooit eerder van gehoord dat dat daar gegeven wordt.

2 jaar geleden

Reactie op Kellox92

Hoi Valerie, lijkt mij fijn zo'n soort cursus zeker bij je eerste kindje . ...
Hoi, dat is een cursus die heet samen bevallen. Deze is bij kinderfysiotherapiepraktijk Kindfit in Oosteind.

2 jaar geleden

Reactie op Chelsea

Hey, ik ben Chelsea en woon in oosterhout. Zwanger van 2de kindje, en toeva ...
Ik ben afgelopen dinsdag geweest en vond het echt heerlijk je bent lekker bezig en het is ook nog eens goed voor je lekker op je eigen tempo