33 Reacties
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-company-riga-perfo-luiertas-cognac/9200000096396683/
Wij hebben deze luiertas, met een band (stroller strap) van Mozzbags, zodat hij makkelijk over de wagen te schuiven is:
https://mozzbags.nl/product-category/accessoires/stroller-straps/
De luiertas is een rugzak, dus makkelijk op de rug mee te dragen. Wij hebben hem al in gebruik voor ons zoontje, maar hij blijft ook voor onze dochter. Hoop dat je er iets aan hebt.
2 jaar geleden
Ik zou zeggen ik had met de 1ste een echte luier tas maar eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu gewoon deze gehaald omdat ik m mooi vindt. Bij d'r action en doe er zelf kleine handige opvouwbare tasjes in voor flesjes of luiers etc. Ff haakje fixen en je kunt 'm ook aan de kinderwagen hangen

2 jaar geleden
Wij hebben de mozz beloved rugtas luiertas. Het is een rugzak en kan met de bijbehorende straps aan de kinderwagen worden gehangen. Wij hebben gekozen voor de zwart leren variant. Hij kan tegen een stootje en vind ook dat het voor mijn man mooi is om mee te nemen. En wat wij fijn vinden is dat als je de tas mee pakt je je handen vrij hebt om de kleine mee te nemen.
2 jaar geleden
Reactie op shaymax
Wij hebben de mozz beloved rugtas luiertas. Het is een rugzak en kan met de ...
Wij ook Mozz maar de wild one gobi, met bruine en zwart print.
Ziet er super uit, leer vind ik sowieso erg mooi, en ook voor mijn man prima om hiermee te lopen.
Vanwege rugklachten vind ik schoudertassen niet prettig, liever een rugzak. Vind t ook belangrijk dat het er ook mooi uitziet.
2 jaar geleden
Heb deze gewoon want voor mij hoeft het niet duur te zijn is toch maar een luiertas🤭😊

2 jaar geleden
Ik heb de studio noos tas al 2 jaar in gebruik voor mn zoontje.
Nu deze gevraagd voor de kerst voor erbij aan de kinderwagen.

2 jaar geleden
Reactie op !nathaliee
Deze studio noos.

Deze heb ik ook idd maar dan in het zwart
2 jaar geleden
Ik heb geen luiertas. Gewoon een tas die ik mooi vind. En ik kijk wel hoe dat gaat. Anders haal ik wel organizers voor in de tas 😂
2 jaar geleden
Wij hadden deze leren luiertas voor ons eerste zoontje, en zullen deze nu weer gebruiken. Hij is van cowboysbag, en ik vond het ook wel een tas waar mijn vriend ook mee kan lopen :) verder prima qua opbergruimte en vakjes, maar ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal...

2 jaar geleden
En dan heb ik deze etui soort voor erin als organizer voor kleine dingetjes als zalf etc.

2 jaar geleden
Wij hebben deze van cowboysbag, al in gebruik van ons 1e zoontje en erg blij mee. Past veel in en ziet er mooi uit. En kunnen we makkelijk aan de wagen hangen