26 Reacties

vorig jaar
Hey!
Ik heb hele fijne van de Costes, van ribstof. Verschillende kleuren. Ben 183 en de lengte is perfect. Heb wel maatje groter dan normaal, om nog een beetje ‘rek’ te hebben ;).
Wellicht is de band niet hoog genoeg voor wat jij fijn vind, maar misschien ‘t proberen waard.

vorig jaar
Ik heb er twee van de prenatal! Zitten perfect ! https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/prenatal-zwangerschapsbroek-1452590294.html?dwvar_1452590294_kleurnaam_60=Dark%20Sienna&cgid=129#start=1

vorig jaar
Ik heb er eentje van Prenatal (zit een 10 euro kortingscode in de blije doos) die kan ik helemaal tot over mijn borsten trekken in maat S, zit heerlijk en mega leuke printjes tegenwoordig. Valt wel groot, maar zo comfortabel. Ik ben 1.73!

vorig jaar
Oh wat fijn jullie reacties!
Ik vind 't fijn als ie aan de onderkant van 'n BH komt zegmaar🤣

vorig jaar
Ik heb deze van de c&a en vind hem erg fijn! Schijnt niet door, iets dikkere stof, band ver over je buik tot onder je borsten en lang genoeg voor mij. Ik ben 1.80, niet perse mega lange benen in verhouding, maar herken je probleem dat al die andere flares veel te kort zijn. Deze vind ik perfect.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/zwangerschapsbroek-2207681/1

vorig jaar
Nou die bestaat dus niet. Lig nu ook voor de 83e keer in bad naar DE flared legging te zoeken maar helaas 😆 Ik heb hetzelfde als jij dat ik de buikband helemaal over m'n buik wil, dus moet een echte positiebroek zijn. Qua lengte ben ik helemaal het tegenovergestelde, 1,58 haha. Dat werkt ook niet echt mee hoor. Succes! 🙈

vorig jaar
Reactie op Marinaa1984
Ik heb deze van de c&a en vind hem erg fijn! Schijnt niet door, iets di ...
Deze heb ik ook! Zit echt heeeeerlijk. Wil alleen nog maar dit aan de rest van m’n zwangerschap.

vorig jaar
Ik heb 2 fijne van ribstof van Supermom. Vallen lang! Zijn er in meerdere kleuren en via verschillende sites.
https://www.bol.com/nl/p/supermom-broek-flared-gridley-zwangerschap-maat-s/9300000127978832?referrer=socialshare_pdp_androidapp

vorig jaar
Reactie op Nikki89
Nou die bestaat dus niet. Lig nu ook voor de 83e keer in bad naar DE flared ...
Oh dit klinkt inderdaad vrij herkenbaar 🤣
Shit dat lijkt me ook een lastige lengte indd 🙃 jij ook succes, hopelijk voor 't einde nadert hebben we geluk 🤣

vorig jaar
Heb zelf een zwangerschaps flared van wowmom. Hij zit heerlijk. De band is helemaal over mijn buik en de broekspijpen erg lang. Ik ben zelf 175 en de pijpen zijn eigenlijk net iets te lang. Ik ben zelf voor deze broek gegaan omdat ik het leuk vind dat de band dezelfde materiaal heeft als de broek. Waardoor je hem ook aankan met korte shirtjes. Dan zie je niet zo een gekke elastische band.

vorig jaar
Reactie op Megan:)
Heb zelf een zwangerschaps flared van wowmom. Hij zit heerlijk. De band is ...

Ik bedoel supermom

vorig jaar
Heb je die van de zeeman al geprobeerd? Ik vind ze als zwangerschapsbroek meer dan prima! En ook lekker goedkoop 😊

vorig jaar
Ik vind de flared broeken van prenetal heel fijn. Ze zijn lang (ik ben 1,75) en draag mijn platform docs erbij. En zitten heerlijk hoog.