4 Reacties

vorige maand

Heeft je kindje echt oorontsteking? Als dat zo is is het raar dat de HA niks geeft. Mijn dochter heeft continu oorontsteking zelfs nadat ze buisje heeft gekregen en krijgt dan een antibiotica kuur omdat niks anders werkt.

vorige maand

Reactie op Baby-2021|

Heeft je kindje echt oorontsteking? Als dat zo is is het raar dat de HA nik ...
Ik denk niet een echte ontsteking. Geen koorts maar nu al zeker 4 dagen oorpijn.. heeft 1 keer een kuur gehad maar dat was alleen nadat hij 7 dagen mega ziek was met koorts en oorpijn en niet drinken etc

vorige maand

Niet plat liggen maar iets onder het matras plaatsen. Bij zijligging wil het helpen om juist op het pijnlijke oor te liggen. Neusspray kan ook verlichting geven, hoewel dit niet bij ieder kindje gemakkelijk te geven is.

vorige maand

Misschien naar een neud keel oorarts gaan. Mijn zoontje had nooit koorts en was nooit ziek maar had wel ontstekingen en vocht achter zijn trommelvlies. Dat doet gewoon enorm pijn. Hij kreeg otipax oordruppels voor de pijn en heeft 3 antibiotica kuren gehad nog voor hij 8 maanden was. Het deed niks. Op 9 maanden buisjes laten zetten en hij is er vanaf eindelijk. Dat kan maanden aanslepen. Hier heeft het 11 weken geduurd.