12 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Tauriel
Ze adviseren niet voor de 2 jaar een dekbed te doen
Dat klopt. Maar denk dat 3 maanden geen ramp is. Als hij pas 1 was dan was het een ander verhaal
2 dagen geleden
Reactie op Tauriel
Ach ja ze zeggen het niet voor niks. Eigen keuze
Klopt. Maar ik vraag ook niet wat ze aanbevelen. Als je goed kijkt vraag ik tips bij het draaien in bed
2 dagen geleden
Reactie op Romee29
Wij hebben sinds een maandje nu een peuterbedje met dekbed. Ook nog wel een ...
Dankjewel voor je reactie!
2 dagen geleden
Ik durf om het draaien nog niet te beginnen aan een dekbed. 馃槄 De ene keer draait ze het hele bed door. De andere keer enkel een kwartslag om daarna weer terug te keren naar hoe ik haar in bed heb gelegd.
Ik wacht daarom sowieso tot ze twee jaar is, en misschien wel zelfs langer. Ze past nog net even in de slaapzak maat 68-80, maar gaat bijna over op de slaapzak maat 86-104. Dus heb sowieso nog wel even tijd.
2 dagen geleden
Reactie op Sproet
Ik durf om het draaien nog niet te beginnen aan een dekbed. 馃槄 De ene keer ...
Ja hier is het echt soms 鈥榮 nachts. En hier heb ik een slaapzak 110 aan en daar heeft die met slapen net nog genoeg aan.
Maar zeker doen wat goed voelt. Hier slaapt hij overdag met dekbed en op de opvang met een dekentje. De slaapzak houd hem juist tegen waardoor die soms geirriteerd even wakker wordt
2 dagen geleden
Ik had bij de oudste bij de overstap eerst een slaapzak met dekbedje gedaan. Hij lag vaak ook zonder dekbed. Hij was wel bijna 2,5 toen.
2 dagen geleden
Wij hebben nu een paar maanden een dekbed en bevalt heel goed. Ik doe er geen slaapzak onder aan, vanwege het gevaar dat het misschien te warm wordt, en nat slaapzak is het dekbed moeilijker van haar af te trappen. Als ze bloot ligt 鈥榮 nachts en ze krijgt het koud gaat ze wel gillen. Ze blijft keurig stil in bed liggen terwijl ze zonder dekbed soms ook alle kanten op ging. De zwaarte van het dekbed doet haar goed.
gisteren
Hier met een dekentje geslapen altijd en vanaf 15 maanden met een dekbed. Geen problemen hier.