16 Reacties
3 weken geleden
Reactie op DVJB1997
Trekpleister
Ook alleen die nieuwe gel hier in Rotterdam :(
3 weken geleden
Reactie op Sproet
Apotheek wellicht? Gezien de lidocaïne.
Ja het is al jaren in de drogisterijen te koop, maar ook bij BENU hebben ze het niet… :(
2 weken geleden
Uit de handel, rusting Nederland helaas niet meer verkrijgbaar. Misschien over de grens inderdaad?
2 weken geleden
Vandaag bij die grenze gehaald (in Vlaardingen) Daarna waren ze wel op. Maar misschien nog bij andere locaties.
2 weken geleden
Reactie op kleindotje
Uit de handel, rusting Nederland helaas niet meer verkrijgbaar. Misschien o ...
Vandaag achter gekomen. Het is echter gestopt met nieuwe leveringen, niet per direct uit de schappen gehaald. Is dus even zoeken of het toevallig ergens nog op voorraad is!
2 weken geleden
Reactie op prettydutchie
Vandaag achter gekomen. Het is echter gestopt met nieuwe leveringen, niet p ...
Ik zie bij de ah online, misschien proberen?
2 weken geleden
Reactie op kleindotje
Ik zie bij de ah online, misschien proberen?
Dat is de nieuwe gel! Niet de druppels :(
2 weken geleden
Zie dat die in een winkel in Amsterdam nog verkrijgbaar is. Maar geen idee of die online nog te bestellen is

2 weken geleden
Ik heb een flesje gesloten over. Houdbaar tot half 2026. Ik kan hem je toesturen.
2 weken geleden
Reactie op lieverdanlief
Ik heb een flesje gesloten over. Houdbaar tot half 2026. Ik kan hem je toes ...
Ik zie je berichtje nu pas, sorry! Wil je het zelf niet bewaren voor kiezen? Anders heel graag!
2 weken geleden
Reactie op prettydutchie
Ik zie je berichtje nu pas, sorry! Wil je het zelf niet bewaren voor kiezen ...
Nee, je mag hem hebben. Ik had hem uit voorzorg in huis maar nooit nodig gehad. En ze is al bijna 2 (de jongste). Hoe kom ik het beste aan jouw adresgegevens?
vorige week
Overal is het uitverkocht. Ik was het paar weken geleden ook aan het zoeken. Heb het via https://www.duitse-internetapotheek.com/dentinox-gel-n-zahnungshilfe-03556643-10g
Besteld.