19 Reacties
2 jaar geleden
Hoi!! Ik heb precies hetzelfde, ook 9+1 en nu sinds 6 dagen bruine afscheiding. Ik heb steeds na sporten/zwaardere inspanning dat het rood is en daarna meteen weer bruin. Mijn verloskundige zei precies hetzelfde maar voor onze eigen geruststelling hebben we afgelopen week een extra echo laten maken en deze was helemaal goed. Het blijft desondanks heel vervelend en onzeker voelen.
Ik heb wel een soort menstruatiepijn maar ze zeggen dat dat de groeiende baarmoeder is.
2 jaar geleden
Hoi!! Ik heb precies hetzelfde, ook 9+1 en nu sinds 6 dagen bruine afscheid ...
Fijn dat je een goede echo heb gehad! Dat stelt mij ook een beetje gerust! Ik heb pas 6 september de termijn echo. Dus ik moet nog even wachten. Hoop dat het minder word de aankomende dagen!
2 jaar geleden
Heb ik ook gehad vroeg in de zwangerschap, geloof rond de 6/7 weken (ben nu 12+2) en heb toen vanwege een eerdere miskraam meteen een vervroegde echo gekregen. Er bleek toen gelukkig niks aan de hand en kregen al snel een kloppend hartje te zien. Volgens de vk kon het van alles zijn! Sporten, seks, niezen etc dus maak je vooral niet te druk 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Sharrjdm
Heb ik ook gehad vroeg in de zwangerschap, geloof rond de 6/7 weken (ben nu ...
Fijn om te horen! 🙏🏼 duurde het toen ook lang? Ik heb gister een eerste zwangerschapsyoga les gedaan en sindsdien rood bloedverlies, wordt er zo verdrietig van. 😫
2 jaar geleden
Fijn om te horen! 🙏🏼 duurde het toen ook lang? Ik heb gister een eerste z ...
Ik heb er denk ik een weekje last van gehad, maar bij mij bleef het wel alleen bij oud (dus bruin) bloedverlies. Maar door de yoga zou het goed kunnen dat er een vaatje geknapt is, je baarmoeder is nu veel beter doorbloed dan normaal.
2 jaar geleden
Ik heb er met 7 weken even 2 dagen last van gehad. Toen ook even niet gewerkt gaf de verloskundige als dit. Nu geen last meer gehad
2 jaar geleden
Ik merk ook dat ik er bij rust en weinig inspanning geen last van heb. Als ik dan weer wat drukker ben dan begint het weer. Het is vandaag gelukkig al een stuk minder dan de afgelopen dagen. Merk dat ik heel moe ben en dat ik echt rustig nodig heb. Ik vind het lastig om me daar aan toe te geven.
2 jaar geleden
dat is fijn! Misschien zou het dan inderdaad helpen om hèel rustig aan te doen zodat misschien het adertje dicht kan gaan. Ik heb helaas nog steeds rood bloed en af toe bruine sliertjes en wat menstruatiepijn. Ik snap er niks meer van en ga morgen weer bellen om een extra echo en onderzoek te krijgen. Het is echt slopend 😢
2 jaar geleden
dat is fijn! Misschien zou het dan inderdaad helpen om hèel rustig aan te d ...
Ja dat is altijd goed even een extra check up. Vooral bij rood bloed. Maar toch gebeurd het vaak hoor en hoeft het niet altijd iets te zeggen over een foute zwangerschap. Succes en even ziekmelden van werk denk even aan de kleine. Geen risico’s meenemen. Pas weer meer gaan doen als het bloeden stopt 🍀
2 jaar geleden
Ik heb de verloskundige gebeld en ze bellen mij straks terug. Ik mag waarschijnlijk nog een echo maken om het even na te kijken.
2 jaar geleden
Ik heb de verloskundige gebeld en ze bellen mij straks terug. Ik mag waarsc ...
Fijn! Hopelijk snel duidelijkheid! Ik zal voor je duimen.
Bij mij is het bloedverlies vannacht heftiger geworden met flinke krampen. Het voelde echt niet goed. Ik heb om 11u een echo vandaag
2 jaar geleden
Ik heb de verloskundige gebeld en ze bellen mij straks terug. Ik mag waarsc ...
Oh wat fijn dat dit kan. Hou je ons op de hoogte. Succes en ik duim voor je🍀🍀🍀
2 jaar geleden
Fijn! Hopelijk snel duidelijkheid! Ik zal voor je duimen.
Bij mij is het b ...
Dank je wel. Jij ook veel succes vandaag. Ik hoop op best beste voor je…
2 jaar geleden
Ik wil je niet ongerust maken want iedere zwangerschap is anders! 🙏🏼
Ik heb helaas toch een miskraam gehad vannacht. Alles is al weg en we zijn gebroken. 💔
2 jaar geleden
Ik wil je niet ongerust maken want iedere zwangerschap is anders! 🙏🏼
Ik ...
Heel veel sterkte!!